My one love me one heart del 84

-Nej tänkte ni ville bada lite sa Ryan och började springa ut till baksidan. När vi kom ut kastade han i mig i poolen och strax efter kom Erika flygandes också, Dom stog där uppe på land och ASgarvade, Jag och erika kollade på varandra och smög sedan upp, Vi puttade i alla som låg där.
-HAHAHA!!! Smart att ni dog av garv så nära poolkanten sa vi och började skratta,
Efter att vi hade lungnat oss hoppade vi i igen till dom sndra, Alla badade med kläderna på eftersom ingen hann byta om ;)


Efter ett tag var vi tvungna att gå upp efter som att baten stog på spisen i köket, Vi sprang fort upp och tog av oss kläderna snabbt sen sprang vi alla ner till köket Jag och Erika började bära salladen och lite sånt till bordet medans dom andra höll på där ute, När allt var klart satte vi oss vid bordet jag bredvid Erika och sen satt Ryan på andra sidan av mig och Filippa på andra sidan av Erika sen satt Alexandra och klara, Jag ocg Ryan skulle precis hugga in när Klara skrek
-NEJ VÄNTA!!
-Vadå sa jag och Ryan i mun på varandra
-Vi måste be!-För att sa Ryan
-Därför! Tänk på alla barn och vuxna som inte får någon mat alls!
-De är iförsig sant, Sa jag
Klara började be-
Käre gode gud! Jag vi tackar dig för att vi får mat och vatten! Amen!!
-Okej de där var ju inte direkt jätte långs sa Ryan
-Vadå långt jag sa bara tck och de?
-Jaja skit samma!, Får vi äta nu?
-Ja
-YES skrek Ryan och började slänga i sig maten
-Va du hungrig eller brooo??
-Skämtar du eller!!???
Alla började skratta..


Ur Erika's Perspektiv

När alla hade käkat klart plockade vi undan och ställde in i diskmaskinen, Vi satte oss sedan ner i soffan och pratade lite, efter ett tag frågade Alexandra
-Kan vi inte göra någonting, istället för att sitta här och ruttna?
-Visst vad ska vi göra? frågade jag
-Kan vi inte gå ut?
-Okej, Men vart?
-Vi går till stranden ;D Jag vill bada!
-JA sa Ryan snabbt!
-Haha okej vi går till stranden svarade Justin
När alla hade bytt om till badkläder så började vi röra oss mot stranden, Jag och justin gick hand i hand och Dom andra gick framför oss och para babblade!!
När vi kom fram la vi ut våra handukar och sedan sprang vi i vattnet. Självklart var Ryan och justin i först, Sen kom Aleandra, klara och nu sprang Filippa i, Jag kände på vattnet med tån och vände direkt!, Jag hörde Justin skrika
-ERIKA KOM IGEN!!
men jag struntade i de och gick tillbaka till min handuk,när jag hade kommit halvägs hörde jag någon komma springandes, Jag såg att de var Justin i ögon vrån När han precis skulle kasta sig över mig flyttade jag mig så han hamnade i sanden med magen först,
-Aj de där va inte skönt sa han
Jag skrattade så mycet så jag nästan kissade på mig!!
-Vad äre som e så kul?
-Titta på dig!! Du har sand över allt till och med i facet!!
Jag började skratta ännu mer, Tills jag fick en skugga över mig....



Vad händer??? Skriver nästa nu!
Kommentera <333

Postat av: Johanna/Moonlight

hahha det är säkert ryan som kommer bakom henne för att kasta i henne :P hahha va kul:P men skitbra!!!:D

2011-01-14 @ 16:20:11
Postat av: Julia s

As bra !!! Meeeeer!!

2011-01-14 @ 16:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0