My one love my one heart del 54

När jag och Filippa sog och skvätta på varandra började vi skvätta på dom andra ocså. Så alla stog och skvätta på varandra!. Vi höll på kanske en timme. Sen började det bli kallt. Jag går upp nu sa jag. Jag med sa Justin. Okej sa dom andra och fortsatte skvätta på varandra. Jag satte mig på våran filt och lindade min handuk runt mig. Justin kom och satte dig bredvid mig. vi satt och pratatade et tag. Tillslut kom dom andra upp.
-Ska vi dra hem eller? Frågade Chaz
-Aa snart! Jag vill se Solnedgången svarade jag.
-Okej men jag drar gem så länge!
-Jag me sa Ryan
-Ahh jag me sa Filippa
-Okej jag me sa klara
Jag tittade på alexandra
-Okej jag också sa hon och gick.
Jag tittade på Justin som sa
-Ja stannar här med dig sa han och tog min hand.
När solnedgången var borta gick vi tilbaka hem. När vi kom hem hade dom andra redan klätt på sig lte saker. Så jag och justin gick upp och duschade sen klädde vi på oss. När vi kom ner så skulle precis börja när de plingade på dörren...



Där stog alex.
-Hej!, Sa han och såg jätte glad ut!.
-Hej vad gör du här?
-Nej jag skulle bara fråga vad du gjorde och hur du mådde!
-Aha okej jag gör ingenting och jag mår skit bra!
-Okej va bra! Vill du ses någon dag?
-Nej jag har inte tid
-Okej men vi ses!
-Kanske
Jag smällde igen dörren och gick in till dem andra
-Vem var de? Frågade Justin.
-Nej ingen. Dom gick till fel hus ;)
-Aha okej men ska vi börja eller? Frågade Chaz
-Ahh nu börjar vi!
vi började och Filippa fick börja ta av sig sin tröja! Alla skrattade och hade kul.

Ur Justin's perspktiv


Spelet närmade sig slutet och jag hade fortfarande jeans och strumpor! Erika, alexandra, Ryan och klara hade bara under kläder kvar. Så ger ni er frågade jag?
-Pff nej avarade Erika!
-Jag gör! Sa alexandra, Ryan och Klara samtidigt!
Jaha då var de bara Jag Chaz och Erika kvar da! Vem vinner?
Vi fortsatte spela och Chaz blev bara mer och mer naken (eller ahh avklädd) Dom andra var påväg att skulle gå och lä på sig. Jag tittade på Filippa som bara hade BH och trosor på sig. Ohh she's looking good tänkte jag för mig själv.
-Hallå!! Justin! Jag vann hörde jag erika  säga. Jag kollade på henne och såg att hon hadde ett plagg mer än mig! FAAAN!! Ja som skulle vinna över dig!
-Jaja men om du hade kollat på spelet iställt för på dom skulle du kanske vunnit!
-Jag tittade inte alls på dom jag bara k-o-ll-a-d-e igenom fönstret!
-Aha okej ;)
Jag lutade mig över henne och kysste henne
Nej ska vi gå och sova eller frågade Erika efter att jag kysste henne.
Okej! När vi kom upp till rummet sa jag att jag bara skulle på toa och borsta tänderna.
-Okej jag lägger mig så länge
-Ahh gör de!
Jag gick och borstade mina tänder och tvättade ansiktet. När jag kom tillbaka låg Erika i sängen under täcket. Jag la mig bredvid henne och la sedan mina armar om henne....




En kortis! Kanske inte den bästa! Men de var ju iallafall något!
Vi har ju inte skrivit på ett år nu! Hur känndes de att vänta så länge?? Nej jag skoja bara! Nästa kommer nog i morgon! Puss på er! <33

Postat av: Johanna

Super duper bra :D

2011-01-01 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0