My one love my one heart del 68

-Vad ville Selena?
-Jag ska göra duett med henne!!
-Va?
-Jaa, sa jag och kramade han
-Nice

När vi hade pratat klart så gick justin till sina dansare och pratade med dom och sen så gick jag mot hallen, när jag tog min jacka så kom jag på att jag hade min mobil kvar i fickan. Jag kollade på mobil och det var 4 missande samtal från en okänd person och sen så såg jag att klockan var nära 23 och justin skulle ju upp tidigt på morgon imorgon så det är bäst att vi åker hem nu.
Jag gick till justin och där stod han med ett lende på läpparna.

-hej älsklig du vet att klockan är mycket och du måste upp tidigt imorgon, för du skulle sjunga för några!, sa jag
-Hej hjärtat! Jag hade glömt att jag skulle upp tidigt imorgon men jag ska bara prata klart med dom andra. Ta du din jacka så syns vi här igen. Jag har redan min jacka här! Sa Justin
-Okej det ska jag göra.

När jag hade gått från justin och han kompisar så hörde jag att justin pratade om mig, jag blev lite nyfiken så jag stannade till och kollade på dom, men sen så bestämde jag mig att vi skulle ta det lite senare. Det är bättre att dom får prata klart än att jag stör dom igen. Efter att jag hade gått ner från trappan och kommit till halen så ser jag justin springa backom mig. Jag vände mig om då var han där med hans mjuka läppar. Han kysste mig till jag sa att vi måste gå.

-Jaha så du vill inte ha en kyss av mig? Okej jag har ju många fans som vill kyssa mig, som också väntar där utanför. Sa Justin
-Men du asså jag vill ha många kyssar av dig i mina dar och kanske ikväll mer, men inte nu ! Jag är trött och jag vill bara hem. Sen så har limmon kommit, så nu sticker vi för jag har alla mina saker nu. Sa jag med en trött röst.

När vi hade kommit ut från huset så stod det jätte många belibers där utanför och de ville givetvis ha en kram eller autograf av justin och även mig. Jag som hade övat och lärt mig att göra egna autografer ville givetvis skriva till dom andra. Alla va så glada och jag blev helt varm inom mig för nu visste jag att det inte bara var justin som var känd, jag hade också blivit lite känd. När vi hade ståt där en stund så märkte vi att klockan var jätte mycket så vi gick in i limmon och den började köra.

Ur Justins perspektiv

Precis när limmon hade börjat kört så skrek jag till jens (han som kör oss) att han inte skulle köra hem oss för att jag hade bokat in på ett hotel som var hans överaskning till min vakra tjej. När jag hade pratat klart med jens så märkte jag att Erika hade somnat på min högra axel. Eftersom det tog 20 minuter föör att komma till hotellet så gick jag in på twitter på min mobil. När jag hade kommit in på den så såg jag att jag hade fått 1000 som följde mig nu. Jag kollade vad alla hade skrivit och det var det finaste jag hade läst. Det stod tex "Ni är dom bästa Erika och Justin, vi älskar er, Kan inte sluta att höra på Erika hon är jätte bra och du Erika ska vara glad för att du har en sån vaker pojkvän som justin."
När jag hade läst klart, så kunde jag inte sluta att skriva, jag skrev tex så här ”Erika du är min ängel som jag älskar, tack för att du finns ♥”
När jag hade skrivit klart så var vi framme, jag väkte Erika och sen gick vi ur limmon. Efter vi hade fått nycklarna och gått upp på rummet, så gick Erika till badrummet och jag gick och tog av mig min tröja och byxorn. När jag hade lagt mig i sängen så kom Erika ut från badrummet, hon hade tagit bort all sitt smink och sen hade hon tagit på sig sin lila tröja.

-Kom och lägg dig här, du ser jätte trött ut och du måste sova nu. Sa jag
-ja men jag måste ju kolla min twitter innan jag lägger mig, annars så kan jag inte sova. Sa Erika
-Men du kolla twitter imorgon, jag har en ideé som gör att du kan somna lite snabbare lägg dig bara här brevid mig så ska jag visa dig. Sa jag
När Erika hade lagt sig bredvid mig så började jag att kyssa henne. När vi hade gjort det en stund så märkte jag att hon somnat. Hon är så söt när hon ligger där brevid mig, hon är den vakraste människan jag har träffat.
Nästa dag!!
Jag hade vaknat tidigt denna morgonen för att hinna med dom sakerna som skulle fixas innan jag skulle iväg. När klockan började närma sig kl 8 så vaknade Erika med en kyss av mig. När hon hade varit en stund vid sängen så kom det in en kille till rummet med frukost.

-Hoppas du är hungrid för jag har fixat lite frukost till dig innan jag ska åka. Hoppas det smakar bra. Sa jag
-aww vad gulllig du är, jag är jätte hungrig och tack så mycket. Sa Erika
När vi hade satt oss vid dator då började min telefon att ringa. Jag kollade på den och det var.......



Vem va det som ringde??
Tack Carro igen som hjälpt mig lite med Ideér;)
kommenera!!

Postat av: Anonym

skriv mer

2011-01-06 @ 11:08:34
Postat av: Johanna

Supr bra, tummen upp:)har ingen aning om vem det är som ringer.

2011-01-06 @ 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0