My one love my one heart del 82

-Såå vad ska... mer hann jag inte säga förren den knackade på dörren. Jag gick för att öppna och där ute stog mamma pappa och mina bästisar,

-AHH, skrek jag och kramade alla....



så det blev en stor gruppkram. Vi gick in i köket där Ryan och Justin satt.

-Kolla vem som kom!, sa jag helt överlycklig
-AA i now, jag bjöd hit dom:), sa justin.
-vaa!!! aww, sa jag och kramade han.

Vi dukade undan frukosten och alla satte sig i vardagsrummet. Pattie hade också kommit.
Alla satt och pratade en stund innan justin sa det som jag helst inte ville att han skulle säga.

-Jo, jag och Erika är typ förlovade, sa han och tittade ner i marken.

alla satt knäpp tysta i några sekunder innan tjejerna började skrika (av lycka) och krama mig. Pattie och Mamma tittade på varandra. Sen sa mamma:

-Klart vi e glada för er skull:) men är det inte lite tidigt?
-Nej, jag älskar henne och vill att hon bara ska vi min hon är mitt ALLT, sa justin och tittade på mig. Jag kände hur jag fick tårar i ögonen.
-Och jag tycker detsamma, älskar dig justin!
-Älskar dig med Erika!

Alla "awww" ade. Vi satt och pratade ett tag till sen gick mamma pattie och pappa. Ryan och Justin tittade på nåt på tv så vi tjejer gick till sovrummet.

-Vi vill veta ALLT, sa Filippa.
-Vadå allt?
-Du vet... snuskigt :)
-Hahahaha, alla började skratta.
-Men hallå, sa jag.
-Joo kom igen, har ni gjort "det"?, frågade Alexandra
-Kanske....
-OMFB ni har gjort det!!, skrek Klara
-Haha shh tyst, killarna kan höra oss, sa jag och skrattade.
-Hur va det? När gjorde ni det? Är han bra på det?, sa alla i munnen på varandra.
-Haha tjejer tyst, 1 det va helt underbart 2 Inte vad ni vill veta 3 säger jag inte
-Amen kom igen, sa Filippa
-Nämen hahaha, sa jag.

Dom tjatade en stund till men dom gav sig tillsist när killarna kom och ville köra Sanning eller konka. OFC ville vi det. Jag hämtade en flaska sen satte jag mig i ringen igen.

-Jag år börja snurra, sa Ryan.
-Okej, sa vi. Ryan snurrade och den hamnade på mig såklart.
-Erka du ska.. kyssa filippa i 2 minuter!
-VA?!?!, sa jag och tittade på Filippa
-Du hörde, sa Ryan och flinade.
-Ahm det e väl enkelt vi har ju övat innan, sa Filippa kaxigt. Haha hon har klart rätt så jag kröp fram till henne.

Ur Justins perspektiv

Erika gjorde det faktist, hon kysste Filippa!! Det va hot att se dom kyssas, fråga inte varför men jag tyckte det i alla fall. (hahah i now wierd) När 2 minuter hade gått satte Erika sig på sin plats igen och hon snurrade. Denna gången hamnade den på Klara.

-Sanning eller konka?
-Konka
-Okej du ska.... hångla med Ryan, sa hon och flinade....


Haha ingen fantasi:P men blev ändå nöjd! I morron kommer jag (Linnea) INTE skriva:( för jag har fotbollscup så hinner/pallar inte skriva klockan 10 på kvällen :/

Men kommentera!!

Postat av: Nelly

Sjukt bra (som vanligt)



lycka till på cupen (y)

2011-01-13 @ 19:16:03
Postat av: Felicia

2011-01-13 @ 20:34:18
Postat av: Felicia

GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VA BRA DEN ÄRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!



SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT BRAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<333

2011-01-13 @ 20:35:20
URL: http://feliina.blogg.se/
Postat av: Johanna/Moonlight

Strålande:D hihi

2011-01-14 @ 08:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0