Chapter 27 - Halloween

"Vilken ska vi se?" frågade jag.
"En skräckfilm kanske?" föreslog Chaz.
"Visst"
Jag gick upp till mitt rum för att hitta en bra film. Jag gick in, och skulle presic sätta mig ner på golvet för att börja leta i en av hyllorna när dörren öppnades. In kom Justin.
"Du.." började han.
"mm?" jag kollade på filmerna jag hade tagit fram.
"Det var en bra låt du hade gjort" sa han och satte sig brevid mig.
"Erm tack" svarade jag generat och fortsatte kolla på bilderna.
"Du" han tog sitt pekfiner på min haka så jag var tvungen att kolla in i hans ögon. "Den var riktigt bra! Har vu verkligen skrivit den hela själv?" jag nickade "Och jag gillade innehållet" han flinade medans han sa det.
"Ja det kan jag tänka mig" svarade jag och skrattade. Han log innan han närmade sig mig och pussade mig snabbt på munnen.
"Ska vi kolla på film nu eller?" frågade han sedan och log större mot mig. Jag nickade igen och tog ner "Halloween." Ryan och Chaz hade fixat popcorn och läsk. Släckt alla lampor och tänt ljus.
"Vad fint ni har gjort det" sa jag och satte mig i soffan "det blev denna filmen" fortsatte jag slängde filmen på bordet framför mig.
"Grymt!" sa Chaz, tog filmen och satte i den i saken där man helt enkelt skulle sätta i den - jag var inte sådär jätte teknisk - och filmen startade.
Under filmen såg jag flera gånger att Justin kollade på mig. Han satt brevid mig, sedan satt Ryan och Chaz på dom två fotöljerna.
Både Ryan och Chaz var väldigt inne i filmen så dom såg inte att vi höll händerna, jag blev rädd några gånger men inte så jättemånga gånger, hade sett filmen några gånger innan så jag visste liksom vad som skulle hända. När filmen var slut var klockan rätt mycket, men ingen av oss var trötta så vi slång ifrån tven och satte oss för att prata.
"När börjar din turné?" frågade Ryan Justin.
"Någonngång i oktober, så det är rätt lång dit. Men jag har några konserter och intervjuer undertiden"
Han nickade, "Då kommer du vara hemma i" han tystnade "3 månader" fortsatte han.
"Ja, ungefär. Det är ju Agusti nu"
Vi pratade ett tag till, innan Justin sa; 
"Vad ska ni göra på halloween?" och kollade på oss.
"Inget" svarade jag, "eller inget som jag vet om i alla fall" fortsatte jag.
"Samma här" svarade Ryan Chaz nickade och sa; "Samma här"
"Ni vet Alfredo? Han skulle typ ha någon fest då. Jag kan fråga om ni får komma?"
"Ja! Det skulle vara grymt!" sa Ryan "Jag kommer ihåg festen han hade i nyår, den var grym! Tänk då hur grymt det kommer bli på halloween!" fortsatte han.

Detta blir det sista tidsinställda, men jag hoppas att ni fortsätter att gå in här var dag i alla fall för jag kan ha någon överraskning, kanske ett inlägg eller så om Bieber, bättre än inget eller hur?!
Men i alla fall, vad tycker ni om denna delen?
Kommentera? SNÄLLA ALLA SÖTA BELIEBERS!
//linnea

Postat av: Anonym

den var rikt bra!!!! mer mer mer!!!!!

2011-07-05 @ 09:43:12
Postat av: Anonym

jätte bra :) mer!

2011-07-05 @ 10:18:53
Postat av: Julia

jätte bra ! mer mer mer :)

2011-07-05 @ 12:15:45
Postat av: Carro

Mer mer mer :) ses om en vecka <3

2011-07-05 @ 12:34:57
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

awezuum =)

2011-07-05 @ 12:49:37
Postat av: Anonym

JÄÄÄTTTEEE BRA!! SNÄLLA SKRIV MERAA!!

2011-07-05 @ 15:06:08
Postat av: Anonym

Super bra AS BÄST! Luv it!! <3

Längtar tills du kommer hem :)

Men då är inte jag hemma :( <3

Ha de bra i england så lännge :)

2011-07-05 @ 20:13:08
Postat av: Anonym

helt grym :)

2011-07-05 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0