Chapter 31 - Trip

När jag sa att jag älskade henne kände jag hur rätt det var. Varenda ord jag sa var sant också. Jag älskade Melody, och han var den vackraste tjejen jag någonsinn har sett, och jag har sett många tjejer!
Jag hade tänkt på det med Selena, jag hade fortfarande inte gjort slut med henne. Men det skulle jag ändra på innom en kort tid.



Jag hade pratat med Kenny och mamma, jag skulle till England nästa vecka för att spela in på X Factor, och Selena skulle sammtidigt vara där så vi hade bestämmt att träffas. Där skulle jag göra det.
"Justin, sa du precis att du ÄLSKADE mig?" Melody väckte mig ur mina tankar.
"Erm... Ja?" svarade jag förvånat.
"Du har en tjej, det känns inte rätt. förlåt" hon gav med en ledsam blick. "Förlåt, men jag... jag tror det är för tidigt för mig i alla fall att säga detsamma, vi är ju inte ens tillsammans. Men.. det kommer väl komma en dag, för du ska väl göra slut med Sel? Men jag vill verkligen inte göra henne ledsen. Hon är en av mina bästa kompisar. Det skulle göra för ont då. Förlåt" fortsatte hon. Jag log mot henne.
"Det gör inget, jag förstår dig. Och ja, det kanske är tidigt att säga det, men det är så jag känner och då tycker jag att du kan få reda på det. Och tack för att du sa detta till mig, så jag vet hur du känner!"
Han kollade på mig med en tacksam blick. Jag förstog henne. Jag var ju tekniskt sett fortfarande tillsammans med Selena.

(Tre dagar senare, Onsdag, på flygplatsen påväg till England)
Melody hade fått lov av sin lärare att följa med till England i 4 dagar, om hon lovade att gör läxa där. Vilket hon hade.
"Flighten till London stängs om 5 minuter, 5 minuter!" hörde jag en kvinnoröst i högtalarna säga.
Vi gick lite snabbare till flighten, det hade varit lång bilkö.
Vi kom fram precis i tid, gav en ursäkt till kvinnan som tog emot biljetterna innan vi gick in på planet. Jag hade fått plats, 29 b Mell på den andra sidan av mig. Mamma och Kenny på platserna framför oss.
Såfort planet hade åkt upp  den blå himmlen kände jag hur Mell lutade sig mot min axel och somnade. Jag log för mig själv, tog fram min iPhone och började spela Mega Jump.
Efter ca 3/4 timmar landade vi i London. Jag väckte Mell försiktigt. Hon kollade yrvaket på mig.
"Vi är framme" sa jag och  pussade henne snabbt på pannan. Hon nickade och reste sig upp.
Vi tog våra väskor, tack och log fanns här inte så många fans. Här fanns några om dom skrek. Jag gav några aoutografer innan vi gick vidare till en taxi som skulle ta oss till vårt hotell.
När vi kom fram till hotellet tog vi våra väskor, fick vårt nummer till rummen - Jag och Mell delade ett, Kenny fick ett eget och mamma ett eget -vi bode på våning 23.
Rummet var enormt, Mell gapade när jag öppnade dörren in.
"Oh My GOZH Justin!" nästan skrek hon.
Jag bara skrattade åt henne.

Bara för förra delen inte blev den bästa, skrev jag denna också.
Hoppas ni gillar den. Och NEEJ, statestiken sjunker :o har tappat 10 (ungefär) läsare, och sure det kanske inte är sp mke men jag vill inte tappa NÅGON läsare, jag vill bara få fler och fler !
Har jag blivit sämmre på att skriva eller?
Hoppas dom kommer tillbaka igen ! <3
Sen vill jag tacka Ella ( kolla in hennes blogg; http://ellamariaa.devote.se/ ) för hennes ur gullligt kommentar!
Sen vill jag ge er ett förslag på en urgrym blogg; http://trueloveforbieber.blogg.se/category/allmant.html har bara läst dom två första delarna men är redan fast! :o
såå, vad tycker ni?
Kommentera, snälla?
//linnea
(Ps, kom igen nu Sverige! 3-1 till Japan -.- )

Postat av: Thi

Awesome bra alla tre kapitel.



Längtar redan till nästa.



Du kommer aldrig att förlora mig tror jag inte!



Linnea du äger verkligen på att skriva. :D <3<3<3

2011-07-13 @ 23:41:13
Postat av: Gabbi

Du är jätte grym men skriv lite längre bitar bara :)

2011-07-13 @ 23:44:19
Postat av: Julia

2011-07-13 @ 23:47:23
Postat av: Julia

SJUKT BRA! Du ska inte tro att du har blivit sämre på att skriva, du skriver jättebra och kommer alltid att göra det :)

Keep it up!

2011-07-13 @ 23:48:26
Postat av: Johanna

Du är så grym!!! Tro inte att du mister mig! Kommer alltid finnas kvar här!! Bääääst

2011-07-14 @ 16:21:28
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: ella

åh tack så mycket att du rekomendera min blogg!

självklart gör jag samma sak för dig ! :)



keep it up! :D

2011-07-15 @ 17:57:13
URL: http://ellamariaa.devote.se
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-19 @ 23:45:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0