Chapter 35 - The end, and a new start!

Jag la på.
"Jag måste dra nu, men lycka till på Fredag!" sa jag till killarna.
"Tack, ha det så bra" sa Zayn.
Dom kramade om mig innan jag gick till Justin.
(radnom bild!)


Ur Justins perspektiv
Nästa dag hade jag bestämmt med Selena att vi skulle träffas.
Jag hade sagt till Mell att jag skulle vara borta i några timmar. Hon undrade vad jag skulle göra och då sa jag som det var, jag skulle göra slut med Selena. Hon blev rädd att Selena skulle bli arg, eller ledsen på mig. Hon oroade sig för mycket för min skull, och om detta gick som det skulle, skulle jag nog fråga Melody om hon ville bli min tjej.
Så man kan nog tänka sig att jag var bara lite nervös just nu...
Jag var på väg till Selenas hotellrum, hon bodde på ett hotell nära det jag bodde på så det tog inte mer än cirka 10 minuter dit.
När jag kom fram kollade jag på smset igen;
"Jag bor på rum 204, kom upp när du vill jag är där hela dagen! Puss !"
Juste, rum 204...
Jag åkte upp med hissen, gick igenom den tomma koriddoren tills jag kom fram till rum 204. Jag knackade på, efter ett tag hörde jag fotsteg och dörren öppnades.
"Hej Justin!" sa Selena när hon såg mig.
"Hej Sel!" svarade jag och log mot henne.
"Kom in" hon öppnade dörren lite mer och jag gick in. Hon stängde dörren och kramade mig.
Vi gick in i tv rummet, där satte vi oss i soffan. Kollade på varandra och sa;
"Vi måste prata..." i munnen på varandra. Vi skrattade.
"Du först" sa jag.
"Erm.. Okey, jag... jag tror inte att jag har samma kännslor för dig längre." hon kollade ner. Jag kollade chockat på henne.
"Oj, jag känner likadant!" sa jag.
Hon kollade upp på mig, "Säkert?"
Jag nickade, "100%"
Hon log.
Vi satt och pratade ett tag, jag funderade på om jag skulle säga det till henne om att jag nog skulle fråga om Melll ville bli min tjej.
"Du Selena, erm... Jag har typ funderat och jag tror jag ska fråga Melody om... om hon vill bli min tjej" jag tog ett djupt andetag och kollade på henne.
Hon kollade på mig med en fundersamm blick och sa; 
"Det ser man på dig!"
Jag kollade oförstående på henne, "Vadå?"
"Man ser det på viset du kollar på henne, du gillar henne!" hon log mot mig.
Jag log mot henne.
Vi satt och pratade ett tag till, vi kom på hur jag skulle fråga på Mell. Det skulle inte bara bli ett enkelt "Vill du bli tillsammans med mig?" det skulle bli speciellt.
"Mell, kommer du?" jag var tillbaka på hotellet vi bodde på. Jag hade sagt till Melody att vi skulle till en park i närheten.
"Jag kommer!" hon kom ut från badrummet, hon var vackrare än någonsinn.
Hon hade svarta tights, ett vitt linne och en begie (?) kofta. Till det smycken. Hennes hår var naturligt. Hela hon bara lös så vacker hon var.
Vi tog en taxi till praken. Det var mörkt ute och stjärnorna lyste på den mörka himmlen.
Vi satte oss ner på en filt. Jag hade med mig jordgubbar med choklad på.
Jag tog fram dom, "Hoppas du gillar det" sa jag.
Hon nickade och började äta en.
"Varför är vi här?" frågade hon efter en stunds tystnad.
"För, jag vet inte. Kände för att komma hit."
Hon nickade och kollade upp på himmlen.
"Det är så vacker här!" sa hon.
Jag nickade., "Jag vet en sak som är vackrare"
Jag kollade på henne. Hon log mot mig.
Efterytterligare en stunds tystnad sa jag;
"Melody, jag har tänkt på detta ett tag och jag känner att det värkligen är tid nu att fråga!"
Hon kollade oroligt på mig.
"Jo, jag undrar. Vill du bli min flickvänn?"
Jag kollade in i hennes bruna ögon. Fjärilarna kom i magen.
Hon sa...

Lite längre än vanligt, och SENARE ute än vanligt. Det är så att jag är hos Carro och har varit här heeela långa dagen. Men hoppas ni tyckte denna delen var bra, själv blev jag rätt så nöjd med den!
Kommentera nu sötnosar!
Och en frågade mig vad jag har köpt i england, jag har köpt några tröjor en tjocktröja (en sån som JB har; ) Sedan köpte jag en mask men JB´s ansikte på (kan visa bild imorn) tatueringar, men JB ofc ;)
Och sen ... hrm... en tidning sen tror jag inte att jag köpte så mycket annat faktist :o
well. Kommentera? ;D
//linnea

Postat av: Johanna

Guuuud va braaaa!! Så romantisk!!

Meeeeeerrrrr!!! Du är bääääst!! <3

Du äger hela biebernovellvärlden

2011-07-17 @ 22:37:23
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Thi

awesome!!!

Hon säger väl ja va??? ville bara veta.



Längtar till nästa kapitel.



Du är så grym på att skriva tycker jag.

Älskar hur du skriver. <3<3<3 bäst<3<3<3

2011-07-18 @ 00:24:16
Postat av: Amanda

Hej! Jag kikade in för första gången på din blogg idag! Tjejen som länkade din blogg sa att du skrev väldigt bra och att man inte kunnde sluta läsa...jag som inte är nått stor Justin Bieber fan alls (men jag har inget emot han) blev fast! Gud vilken mysig berättelse, och vad duktig du är på att skriva!!

Längtar tills nästa kapitel!! <3 :)

2011-07-18 @ 00:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0