Chapter 41 - My mom called my for THE talk!

gick in till rummet där Justin brukade sova. Han stod där inne i bara jeans, utan tröja...
Jag glodde på hans vältränade rygg. Han vände sig om och glodde på sin mobil, han spelade säkert på ett av hans spel.
Jag kunde inte låta bli att dra efter andan, hans mage! Shit...



"Jorden anropar Mell!" Jag kollade upp och såg Justin flina mot mig.
"Såg du något snygg?" frågade han sedan. Jag skakade på huvudet snabbt och gick därifrån.
Ryan och Chaz satt  vardagsrummet, som kollade på tv.
"Godmorgon!" sa jag när jag kom fram till dom.
"Morgon?!" frågade Chaz. "Klockan är 1!" Jag kollade chockat på han.
Dagen gick, vi gjorde inte så mycket för det riktigt spö regnade ute idag. Justin pratatde om sin turneé, dden skulle börja om cirka en månad, lite mer. Han skulle till blandannat Japan, Danmark, lite olika delar i USA, Frankrike och Italien. Men han skulle ju klart till många fler ställen också.
Ryan och Chaz skulle hälsa på någon gång. Men jag var osäker på om jag fick skippa skolan någon gång igen. Jag gick liksom bara här i ett år ju.

"Ohhhhh ohoooooo For you i’d write a syphoney!
I’d tell the violin It’s time to sink a swim Watchn’ play for yaaaa!
For you i’d be Wohaaa But in a thousand miles just get you where you are..."

Min mobil började ringa helt pltsligt. Jag reste mig från soffan och sprang upp på mitt rum där jag hade min mobil.
"Hej det är Melody" svarade jag.
"Melody, det är din mamma!"
"Oh, hej mamma!"
"Hur är det i USA gumman?"
"Jo... det är väl bra!"
Varför ringer hon nu när han inte har brytt sig innan? tänkte jag.
"Jag såg att du är tillsammans med en viss Justn Bieber nu?!" sa hon sedan.
Jag skakade huvudet för mig själv men svarade:
"Ja"
"Hur är han?" frågade hon.
"Erm... bra, han är helt underbar!"
"Vad kul gumman, och hur är skolan?"
Som sagt, varför ringer hon nu?! tänkte jag.
"Den är också bra, jag har skaffat ett par kompisar. Men jag har inte så många i skolan än."
"Vad kul! Och läxorna?"
Suck...
"Jo dom går också bra!"
"Har du lärt dig mycket engelska också gumman?"
suck, igen...
"Ja mamma, det har jag! Och jag har det bäst här!"
"Det är bra att höra! Och pappa hälsar förresten!"
"Hälsa tillbaka" svarade jag och satte mig ner i sängen. Det kändes som att detta kommer ta evigehter.
"Det ska jag göra, och det där med Justin. Innan jag glömmer. Ni har väl inte..."
Jag avbröt henne snabbt för jag visste vart detta skulle gå, "Mamma, NEJ!"
Hon skrattade åt mitt 'utbrott', "Gumman, jag måste fråga! Det är min uppgift som mamma!"
"Okey det kanske det är, men du behöver inte ha det med mig mamma!"
"Bara ni skyddar er...."
"MAMMA!"
"Okey, okey. Men du nu måste jag gå, jag ska jobba! Ha det så bra så hörs vi snart igen!"
Jag hann inte svara för hon la på.

Inte så jätterolig del kanske, menmen!
Snart kommer denna novellen nog vara slut, kanske 10-15 delar kvar, kanske mer! Men vi får se ;)
Kommentera för mer! (jag vet att ni kan)

Postat av: Anonym

Linnea!! :) Du är bäst! btw när kommer resten av bilderna på de du köppte och tävlingen hur går de me de? :)

2011-07-23 @ 20:51:09
Postat av: Gabbi

bra :)

2011-07-23 @ 21:18:38
Postat av: Carro

HAHAHAHHA BRA DEL!!!!

2011-07-24 @ 09:13:39
URL: http://nybf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0