Chapter 46 - Sick

tusen gånger... - med den som satt brevid sig. Så jag fick göra det med Chaz. Jag hade verkligen tur för han kunde riktigt mycket spanska - jag gick ju med dom ynger, det fanns ju inte high school egentligen för 19 åringar - .
Efter spanskan hade jag NO, sedan var det lunch. På lunchen satt redan Ryan och Chaz vid ett bord. Jag undrade om det var mening att jag skulle sätta mig där eller sätta mig vid Austin och dom andra som jag brukar sitta med. Det slutade med att Ryan kallade på mig. Jag log mot dom och började äta på min sandwich. Dom hade tagit vars en sandwich, en pizza slice, äpplepaj ( såg det ut som i alla fall) och drika.
"hur mycket äter ni egentligen killar?" frågade jag. Dom ryckte på axlarna och högg in i deras mat igen. Jag gjorde detsamma.
Efter en lång skoldag var den äntligen slut, vi satt på bussen påväg hem. Tack och lov så skulle vi av efter redan 10 minuter. Jag var slut! Och hade Ingen aning varför. Fram emot kvällen blev det inte bättre däremot blev det sämre.
Ja la i sängen, jag läste en ny serie jag precis hade börjat läsa. Någon vampyr bok, rätt bra faktiskt.
"Mell?" Justin kom in. Nör han såg mig kollade han chockat på mig.
"Vad har hänt?" frågade han.
"Jag tror jag är sjuk" svarade jag med en hes stämma. Han gick fram till mig och kände mig i pannan.
"Shit, du är jättevarm!" han kollade oroligt på mig. "Du ska INTE gå i skolan imorgon!"
"Okey," svarade jag.
"Jag stannar också hemma. Jag ringer Scotter och säger att han ska ställa in konserten."
Jag skakade på huvudet, "Nej, nej, nej, jag klarar mig! "
Han kollade på mig, "Säkert?"
Jag nickade. Han kollade oroligt på mig igen innan han sa att han var tvungen att åka igen. Han skulle börja skriva på sitt nya album.
När han hade gått reste jag mig långsammt upp för sängen. Huvudet värkte och allt snurrade.

DÅLIG DEL!
Kommer upp den till ikväll! :D
Och GISSA HUR GLAD JAG ÄR!!!!!!! :D
kommentera? 5 stycken VET jag att ni klarar av! (snälla?!)

Postat av: CArro

Jätte bra ;:)

2011-07-28 @ 15:27:36
URL: http://nybf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den är bara hur bra som HELST!! INTE dålig!!

Vfr e du glad ;)

2011-07-28 @ 15:43:24
Postat av: W

Jättebra!! :D <3

2011-07-28 @ 17:14:18
URL: http://bieberstory.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Superbra!!!

2011-07-28 @ 17:52:11
Postat av: Anonym

Bra novell! :)

2011-07-28 @ 17:52:37
Postat av: Anonym

Skiiiit bra! :D

2011-07-28 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0