Chapter 50 - You mean your fans?!

Hon log smått mot mig, innan hon sa "Jag är trött"
Jag nickade, "Jag ska låta dig sova! Sov nu så kommer jag vara här när du vaknar!"
Hon log och nickade mot mig innan hon somnade.



Jag drog fram mobilen ur fickan, med en viss svårighet - jag höll Mell i handen med den andra - klickade in mig på twitter och skrev:
"#PrayforMelody i love you..."
På redan några sekunder fick jag svar, efter ytterligare några minuer var #PrayforMelody en tred på twitter. Jag skrev en till snabb twet innan jag loggade ut.
"I love my fans! #PrayforMelody"
Jag gick sedan in på facebook och skrev samma sak som på twitter. Jag kollade omkring på lite olika sidor, läste lite my MyBieberExperience sedan la jag ner mobilen och kollade på Mell.
Någon knackade på dörren strax därefter, jag sa "Kom in" och in kom Ryan & Chaz.
"Hej!" sa dom och gick till andr sidan sängen, satte sig på vars en stol. "Hur mår hon?" frågade Ryan.
"Okej, hon har inte pratat så mycket.... Vi måste hitta den som gjorde detta!" Dom nickade som svar. "Såg du någon i praken?" frågade Chaz.
jag tänkte efter, där fanns ju några tjejer en bit bort... men det kunde ju inte vara dom?
"Där var några tjejer där..." började jag "... men det kan väl inte vara dom?"
Chaz kollade på ryan med höjda ögonbryn, "Tjejer som i 'dina fans'?"
Jag kollade chockat på han, han kan ha rätt. Hon har ju fått så mycket hat, men jag ville egentligen inte tro att någon av mina fans skulle kunna göra något såhära mot henne.
Jag svarade inte utan kollade på Mell igen. Hon sov, hon var så söt när hon sov!
"Justin?" frågade Ryan.
"Ja?"
"Börjar du inte på turnén om 6 dagar?"
Jag tänkte efter, "7, tror jag..."
"Okey!"
Vi pratade inte så mycket mer, men vi pratade om vad var jag skulle vara där - alltså på turnén - och lite sånt.

En till kort, men jag ska läsa nu (a)
Har ni några One Directon noveller att rekomendera?
Gör det då i sånna fall! :D
Och tack för alla som är med i 'tävliingen' kommer bli svårt att välja!Glöm inte att gå med!
KOMMENTERA FÖR MER! :D

Postat av: Josefin

Det finns en One Direction novell som jag kan rekommendera! Tycker att den är väldigt bra, och dom skriver väldigt bra enligt mig :)

http://onedirectionnovell.blogg.se/

Fast du kanske redan följer den vad vet ja ^^



Btw; Älskar din berättelse! :D

2011-07-31 @ 23:07:43
URL: http://josefiinstemer.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME BRA KAPITEL.



LÄNGTAR REDAN TILL NÄSTA KAPITEL.



Kan inte Melody blir frisk snart??? <3<3<3<3

2011-07-31 @ 23:50:48
Postat av: Anonym

älskar novellen

2011-08-01 @ 10:59:30
Postat av: Jasmine

Sv: Tack! Älskar din novell :)

Jag gör gärna länkbyte.. :)

2011-08-01 @ 14:08:59
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0