Viktigt information! :)

Nu är det såhär att jag har några saker ett säga...
1, jag har absolut världens bästa läsare! tack för att ni går in här och kommenterar, det gör mig skit glad var gång jag läser era kommentarer!
2, som ni vet åker jag till England på tisdag (21/6) och kommer vara borta i tre veckor (jag ska åka på språkresa) så då kommer jag inte ha tillgång till internät, eller jo det kommer jag nog ibland men då vill jag nog inte sitta inne och skriva.. liksom jag vill ju spendera min tid med dom andra min värdfamilj osv! Så jag har bestämmt mig för att ta bort bloggen...
Hahahha, nej skoja bara! Glöm att jag gör det ;) Jag gör tidsinställde inlägg, jag vet inte hur många än men skulle tippa på ca 5-10 stycker, kanske fler. Vi får helt enkelt se hur många jag hinner/orkar göra för det tar ju tid att sitta och skriva och så vill jag ju spendera tid med mamma o pappa och min syster dessa sista två dagarna! Och så måste jag packa färdigt :o
3, jag börjar skriva såfort jag har publicerat detta, då hoppas jag att ni förstår att det inte kommer upp en del idag eftersom jag ska skriva alla dom andra! :D
Har ni några frågor så kommentera, men skriv helst dom i bloggresponse, eller som den var innan bloggsvars rutan till höger för där jag kan svara bättre och fortare!
Sen om några veckor kommer jag få en ny design (a' en tjej som heter Amanda ska göra en till mig snart, någon mer än jag som längtar? haha :D
Men ja, ha en helt underbar dag!
//linnea

Postat av: Anonym

Kommer sakna dig!! =] <3

2011-06-18 @ 12:22:02
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, skrämde mig när du skrev att du skulle ta bort bloggen! längtar efter nästa kapitel! :D

2011-06-18 @ 20:25:12
Postat av: Julia

OH MY FUCKING GOD! Jag fick seriöst nästan en hjärtattack när jag läste att du skulle ta bort bloggen, jag fick läsa om det kanske 50 gånger tills jag läste vidare, omg omg omg haha , häär är jag, hon som alltid måste överdriva...

2011-06-18 @ 21:36:14
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Johanna

Vart ska du åka på språkresa någonstans?

2011-06-18 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0