The prince of pop del 23

När Justin hade pratat en stund med Emmy så kom han till mig,
- Hejdå jag måste dra men vi hörs kl 6 ikväll, glöm inte det, hihihi och kramade mig. sa Justin
- hahah nej jag lovar och kramade tillbaka. sa jag
Jag tänkte för mig själv, tänk att jag ska träffa Justin nu ikväll, han som är så snygg och allt. Tänk... men innan jag tänkte klart så kom Emmy till mig och sen började vi gå hem till mig.
- Du Emmy, vad ska jag ha på mig, nu ikväll asså jag vill inte ha nåt för fint och inte för vardag....
-Haha, Jag hjälper dig, vi gå och shoppar!


Först gick vi in på Forever21, min favorit affär! Jag hittade ett par svart/blåa jeans och ett svart linne med guld kedjor och ett lila nagellack, som jag skulle ha på. Jag betalade, sen gick vi till en skoaffär. Där hittade Emmy ett par skit snygga svarta högklckade skor.
När shoppingen var klar åkte jag hem och Emmy hem till sig, jag duschade och tog på mig kläderna innan jag plattade håret och gjorde en inbakad fläta av luggen. När jag hade sminkat mig fick jag ett sms av Justin "Kom ut om 5 minuter, ses snart <3"

Ur Justins perspektiv

Jag bad Kenny fixa en limusin som skulle hämta upp Nelly, jag hade planerat lite för ikväll, eller ju för nu. Jag hade tagit på mig blåa jeans ett svart linne och ett kors hasband som jag hade fått av ett fan.
Jag tog min Range rover och körde dit vår dejt skulle vara. Jag fixade det sista innan jag såg hur limusinen kom.

Ur Nellys perspektiv

Det kom en limusin och hämtade mig, jag satte mig och väntade på att vi skulle komma fram. Limusinen stannade jag och gick ut, där fanns små lyktor på en gång och jag fattade att det var dit jag skulle.
Jag gick kanske 20 meter innan jag hörde Justin sjunga:

" I allways new you were the best,
the coolest girl i now. So prettier
then all the rest the star of my show.

So many times i wished youd be the one
for me, but never knew it'd be like this girl
what you do to me?

Youre how im thinking of girl you aint my runner
up and no matter what youre allways nummber one!"

Han spelade gitarr också, han satt där han var så söt.. Nä inte söt snygg i sina kläder. Hans "Bieber hair" var ruffsigt och hans ögon glittrade.
När han hade sjung klart sa jag:
-Har du gjort detta för mig?
-Allt för dig Nelly, sa han och kysste mig.
Jag kände fjärilarna i magen, kunde han vara DEN killen? Killen i allas flickors drömmar?
Justin avslutade kyssen och sa:
-Vill du äta?
-Ja, sa jag och log.
Vi satte oss vid bordet, det fanns rosblad och ljus på bordet. Allt var perfekt!
-Hoppas du gillar pasta, sa Justin när maten kom in.
-Ja, min favvo, sa jag och högg in på maten.
Pastan var OTROLIG god! Till efterrätt åt vi en jättegod kladdkaka med grädda och hallon.
-Denna kvällen har varit hur underbar som helst, sa jag när vi hade ätit upp.
-Tur att den inte är slut än, sa Justin och log.
-Ja, höll jag med.



Vad händer senare på dejten? Ja det får ni väl ta reda på i näste del :)
//Linnea

Postat av: Anonym

meeeer meeer meeer snälla!!:D<3 ni är bäst!

2011-03-05 @ 19:38:45
Postat av: Johanna

mer mer mer mer :D

ni är bäst!<3

2011-03-05 @ 20:53:09
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asso shit jag bara ÄLSKAR den här novellen o hela bloggen! Ni skriver så sjukt bra så man tror att ni är riktiga författare! :) <3

2011-03-06 @ 01:46:13
Postat av: Anonym

Skitbra:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mer?:))))

2011-03-06 @ 09:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0