The prince of pop del 53

-Visst, ska vi se på film?
-Ja! Kan vi se på din? Never say Never?
-Haha, visst! Jag ska bara hämta en sak först.
Jag gick till 'vårt' rum och hämtade 3D glasögonen. Hon hade inga, än.


Jag gick ner och gav henne glasögonen.

-OMFB, haha niiice, sa hon och hon på sig dom sanbbt.
-OMFB? hahah okej...
-ehe.

Vi satte igång filmen och tittade på den, jag märkte hur Nelly blev ledsen typ mitt i filmen.

-Aww, varför ledsen? sa jag och pussade henne på pannan.
-De...det är så sorligt du är sjuukt, och Pattie och ...
-Aw, gumman, sa jag och pussade henne ännu en gång på kinden.

När filmen var slut bestämmde vi oss för att öva för i morgon.

-Runt, vänster höger snurra och ner, sa Nelly medans hon dansade i takt till musiken.
-Bra!
-Din tur, sa hon och sätllde sig till sidan.
-Upp ner sida sida...

Nelly tittade på när jag dansade.

(Nästa dag, på sudion. Ur Nellys perspektiv)

-Nelly, ställ dig till rätta! sa insplningsmannen.

Jag ställde mig brevid Emmy och Caitlin och meldion började spelas. Justin kom in och gjde handslaget med en av killarna som han dansade med, sen tittade han på mig och log. Vi tog om den scenen ett par gånger innan vi förtsatte med nästa. Vi fortsatte och fortsatte till klockan 11 på kvällen, då var hela musik videon ispelad och klar. Justin tyckte det var otroligt att vi hade hunnit spela in hela på en dag. Han sa att det vara bara för att jag var en bra dansare, men själv trodde jag inte på den.

-Vill du se hur den blev? undrade Justin.
-ja!
-bra kom här så tvingar vi Martin (han som spelade in videon) att visa den för oss!
-Haha, sa jag bara och följde efter Justin.
-Ey, Matin! sa Justin och gjorde nått handslag med inspelningskillen.
-Yo, Bieber whats up?
-Inte så mycket, med duu får vi se videon?
-Visst, kom är så får ni se, sa han och visade oss vägen till datorn.

Han tryckte på 'play' och videon började. Och fan vad bra den var! (btw den har just nu över 501.000.000 views på youtube :o)

-WOW! sa jag när videon slutade.
-Ja! Fan vad bra! sa Justin och kramade mig.
-Oh my gozh, tänk att den är klar nu! Efter en månad med hårt arbete! sa jag och släppte taget om han.

När vi kom hem var ingen av oss speciellt trötta så vi tog på oss anra kläder och la oss i soffan.

-Vill du se på en annan film? frågade jag.
-Visst, kan vi inte så på en skräckfilm? frågade justin.
-Visst, vilken?
-erm... kan vi inte se Stay alive?
-Visst...


bra/dålig? jag vill veta!
7 kommentarer som vanligt ;D
//linnea

Postat av: Anonym

sjukt bra ni är helt klart bäst på att skriva

2011-03-29 @ 20:08:36
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-29 @ 20:19:16
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer:D

2011-03-29 @ 20:20:54
Postat av: Anonym

asbra

2011-03-29 @ 20:35:10
Postat av: Anonym

meer!

2011-03-30 @ 16:04:21
Postat av: julia.

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-03-30 @ 19:09:50
Postat av: Julia

B Ä S T!

2011-03-31 @ 18:43:55
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeer!!!! :D

2011-03-31 @ 19:06:12
Postat av: Anonym

mera :D

2011-03-31 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0