The prince of pop del 50

-Ja och då ska man inte lita på någonting!
-Nänä du tror som du tror!
-Ja! Men kom nu vi drar och dansar!

Och självklart gjorde vi som hon sa! vi drog oss mot dansgolvet, när vi kommit fram trängde vi oss in mellan alla så vi kom till killarna...
när vi var frame så började vi dansa jätte mycket. Jag dansade så mycket så jag fick ta av mig mina skor, eftersom det gjorde så ont att dansa med dom, efter en stund så började dom ta en lugn låt och då var det min tur att bjuda upp Justin.
- Hej vill du dansa med mig? sa jag
- Ja klart att jag vill det, kom så går vi, sa justin.
Vi gick hand i hand mot mitten av dansgolvet, vi började dansa så lungt och sen så började justin att kyssa mig smått på halsen, sen efter en stund så började han kyssa mig på halsen.
- Snälla justin inte nu , kan vi inte bara dansa, sa jag
-okej vi dansar vidare gumman, sa justin
Vi dansade tills låten var slut och sen så fortsatte vi att dansa tills kl var närmare 2. Efter ett tag så kom Emmy och drog bort mig från dom andra .

Ur Justin's Perspektiv

När Nelly och Emmy hade gått så stanade jag kvar hos dom andra , men efter ett tag så kom nelly tillbaka och hade med sig två glas med vin.
-Hoppas att du tycker om det vinet, för det var det ända som fanns kvar, hahah nej jag bara skojar, sa Nelly och gav mig vinglaset.
-Tack, sa jag och drack upp allt. Jag började känna mig lite full men sket i det, jag var här för att ha kul!
vi dansade ett tag till, det började bli vildare på dansgolvet, alla såg ut att ha kul.
Sen så ville Nelly gå på toa men hon kunde inte gå själv för hon var väldigt full, så jag fick följa med henne. Hon vinglade till då och då, när vi kom fram frågade hon om jag kunde följa med henne in.
Jag följde med in och hon satte sig på toan och började babbla om hennes gamla kompisar och föreldrar.
När hon var klar (haha) gick hon fram till mig och sa:
-Jag vill ha dig, här och nu!
Jag blev chockad men sa inte emot när hon började klä av sig.
Det ena lädde till det andra och efter ett tag var vi ute på dansgolvet igen, lite tröttare men gladare än innan.
Vid 2 började vissa åka hem. När det bara var jag Emmy Nelly Ryan Chaz och några få till hände det som ingen trodde skulle hända.
-Vill du gifta dig med mig Emmy? frågade Ryan och ställde sig på ett knä.



:o vad svarar Emmy?
Tack Carro för att du hjälpte mig lite med denna delen <3
FÖRLÅT x1000 för jag inte har skrivit på ett tag men det är så att jag har bowlat med min klass och sovit över hos min kompis och shoppat, så jag har helt enkelt inte haft tid :/
Meeeeeeen, hoppas ni gillade denna delen :D
//linnea

Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-03-27 @ 15:19:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG OMG DÖR OMG ASBRAA

2011-03-27 @ 16:21:42
Postat av: Anonym

AAAASSSSBBBBRRRRAAAA!!!!

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!<3

2011-03-27 @ 18:06:29
Postat av: jennie

as bra meer sjukt bra gud meer !!!!!

2011-03-27 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0