Chapter 1 - Melody Maria Gomez

Nu var det klart, allt var bokat! Efter cirka en månad av allt hårt arbete och tjat var resan bokad! Jag skulle gå i high school i ett år, jag skulle gå på skolan "Golden Valley High School" som ligger i Bakersfield, Kalifornia. Den 17 Juli - om cirka 2 månader - åker jag.

"Gumman, det är en sak vi inte har sagt!" sa mamma och knackade på min dörr. Jag satt i min stora runda säng i mitt lila rum med min laptop i knät.
"Mhm?" frågade jag och klickade ner twitter. "Den familjen du ska bo hos, i Kalifornien?" hon satte sig brevid mig i sängen "Deras dotter är känd, men jag och din pappa vill inte att du gör en stor grej av saken!" hon kollade strängt på mig. Känd? "Vänta! Känd? Vem är det?" jag kände hur det pirrade i kroppen av intersse.
"Det får du reda på där gumman, se till nu att sova! Skolavslutningen är i morgon och du vill väl se fräsch ut?" jag suckde men nickade. Hon klappade mig på kinden innan hon reste sig och gick ut ur mitt rum.
Jag reste mig upp och gick till mitt egna badrum i andra änden av rummet. Jag ställde mig framflr min helbildsspegel och granskade mitt utseénde. Mitt ljusbruna hår satt i en toffs, mina ögon -som hade varit inramade av maskara och eyeliner, och även brunkräm - var nu helt naturliga. Jag var inte alltid sådär sminkad men just idag var det en speciell dag för jag hade varit på dejt med skolans populäraste kille Chris, som alla tycks tro att han gillade mig men nej tack jag står över!
Jag bar min urgammla nalle puh pyamas och nasse tofflor. Jag tog tag i min lila tandborste, tog fram tandkräm och började borsta, när jag var klar gick jag ur badrummet frog för gardinen till mitt fönster innan jag la mig ner i sängen med laptopen såklart. Jag klickade upp en ny sida, twitter nästa!

Användarnamn: MmelodyGomez
Lösenord: *************
Mitt användarnamn är lite be, men jag överlever nog! Jag började skriva "Soon time to sleep, just need to get my Ipod full of new music #ilovemusic " sedan loggade jag ut och klickade mig fram till YouTube. Sökte på "I just had sex" Akon, reste mig upp och hömtade mig Ipod, den var gul och blå och med den superduper snygga Justin Drew Bieber på.
*PIP* *PIP* *PIP* mitt alarm på mobilen gick igång. Jag stönade medans jag öppnade mina ögon, det var ljust i rummet så jag kisade(?) och hittade min lila BlackBerry på nattduksbordet. Stänge av larmet innan jag sträckte mig och steg upp, drog upp gardinerna solen sken och himmlen var helt blå. Jag gick till badrummet, gick på toa och tittade mig i speglen. Mirr hår stog åt alla håll men annars såg jag ut som, ja en nyvaken person. Jag tvättade av ansiktet innan jag drog av mig min pyamas och tig på mig en klänning, den var blommig med olika färger i blommorna. Jag fönade håret innan jag plattade det.

Sååå, vad tycker ni om den första delen?
Den kommer nog vara lite dryg i början, men ge den en chans! ;)
vill att ni kommenterar vad ni tycker om den, och skriv gärna olika namn tjej/kill namn det kommer behövas!
Tack för era urgulliga kommentarer! fortsätt så, och SPRID bloggen så kommer jag vara världens lyckligaste!
novellen kommer nog bli lite annorlunda men vi får se, och jaa bieber kommer in i bilden mer snart lovar:)
kommentera?
//linnea

Postat av: Aaanxx

Mer,mer,mer!

Älskar redan den nya novellen:)

2011-05-29 @ 19:54:16
Postat av: Linnéa

längtar till nästa del och när justin kommer in :D:D Älskade eran förra novell så kommer nog älska denna :D;D

2011-05-29 @ 20:27:56
Postat av: Anonym

så nu har jag läst den som du bad!

Du är duktig men det finns väl inte så mycket att säga eftersom det är första kapitelt förutom att jag ser fram emot att läsa novellen !

Lycka till! :)



Kramar Biebesdream

2011-05-29 @ 20:35:42
URL: http://biebesdream.blogg.se/
Postat av: Fia

Jätte bra början tycker jag!

Kommer säkert att bli super bra!

2011-05-29 @ 20:39:12
Postat av: elena

super bra fortsätt nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-05-29 @ 20:56:36
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-05-29 @ 21:00:35
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Julia

mermermermer

2011-05-29 @ 21:06:47
URL: http://juliaeineborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jake, zack

2011-05-29 @ 23:18:21
Postat av: Johanna

Super Linnéa :)

MerMerMer :) <3

2011-05-30 @ 06:20:45
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Julia

Så sjukt braa! :D

2011-05-30 @ 09:43:18
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Fredrika

den här novellen verkar också bli as bra! :D

2011-05-30 @ 20:09:19
URL: http://jbberattelser.blogg.se/
Postat av: Thi

Mer mer mer Älskade det! XD

2011-05-30 @ 21:55:22
Postat av: Sara

ÄLSKAR DEN!!!!!!!

2011-06-06 @ 15:34:11
URL: http://biebzstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0