ღ My mysterious boy ❤ Part 22

Jag öppnade ögonen, jag hoppade till av de störa blåa ögonen jag kollade in i. Yey, bästa sättet att bli väkt på, på en söndag. Av själva Bitchen av alla bitchar.
"Vad vill du?" frågade jag irriterat medans jag vände mig om i sängen. Hon skrattade ett glädjelöst skratt, "din pappa tvingade upp mig för att säga att vi ska bort idag. Vi kommer hem på Onsdag." jag kunde riktigt höra hur hon bitchblikar mig.
"Okej, ha det så kul, hejdå!" allt jag ville va att hon skulle åka här ifrån. Och det var nu. Pappa kommer jag ändå inte märka någon skillnad på. Han är ju ändå borta hela tiden. Så det gör ju inte så stor skillnad.
Jag hörde hur hon gick ut ur rummet och ner för trappan. Hennes enmeterslånga klckar ekade efter sig.

 

"The big blue eyes lookd in to mine..."

Jag suckade innan jag reste mig upp från min varma och skjöna säng. Drog ut ett par mysbyxor och ett linne. Sedan en ny BH och nya troser.
Jag hoppade snabbt in i duschen, borstade tänderna - orkade inte äta frukost för göra det sedan - drog igenom med borsten lite innan jag gick ner och la mig framför tven.
Söndag = Slappdag!
Vänner var igång, helt klart en av mina favoritserier. Jag älskar Joey, han är så cool.

*

"Kolla ut..."
Jag kollade ut genom förnstret. Där ute stod ingen annan än Cody Simpson. Justin visste att jag hade en crush på han. En hemlig crush.
Jag ställte mig upp och vinkade så att han förstod att han skulle gå till dörren. Jag hyperväntilerade innan jag öppnade dörren. Men jag skulle vara lugn, inte låta glädjen ta övertag.
"Hope va?" Codys röst var mer perfekt i verkligeheten. Jag nickade, kunde inte hitta min röst.
"Justin sa att du var ett fan?" sa han sedan. Jag nickade ännu en gång. Jag kände mig som en fjant. Bara stod där och log fånigt medans jag nickade.
"Kom in!" sa jag skakaigt.





Måste plugga till prov jag har på fredag...
men aja, kommentera för mer! ni klarar väl 10 kommentarer? jag har sett er göra det innan! <3

kissesღ

Postat av: Anonym

yeah .D

2011-10-19 @ 20:19:26
Postat av: Melina

Bra :)

2011-10-19 @ 20:41:44
Postat av: Becca♥

perfect!!

haha!! känner igen mig :P hade prov igår som jag var tvungen att plugga heeeela dagen innan provet (i förrigår)!! hatar skolan :P

det blev iaf bättre när jag såg att det hade kommit en ny del!!

xx

2011-10-19 @ 20:48:50
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Emilija med J.

jätte bra mer !

måste bara fråga, vad har du för prov ? jag har oxå prov på freda i NO -.-'

2011-10-19 @ 20:54:21
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Thi

AWESOME!



du är alltid lika grym på att skriva. <3<3<3<3

2011-10-19 @ 21:54:15
Postat av: Johanna

Guddomligt!!!<3 Super bra!!!!!!!!!!

2011-10-19 @ 22:55:04
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Jojjo :)

Awesome💗💗

2011-10-20 @ 07:43:18
Postat av: Anonym

Du e så grym fortsätt så, Jag e beronde av dina noveller hahah kan inte sluta läsa de. :)

2011-10-20 @ 14:15:33
Postat av: Maria.K

OMG, du e så bäst. Sluta aldrig skriva. Jag älskar dina noveller.

2011-10-20 @ 14:16:36
Postat av: Anonym

Skriv nästa, har bråttom jag e för beroende, hahahha men ärligt SLUTA ALDRIG SKRIVA som Maria sa!!... :)

2011-10-20 @ 14:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0