ღ My mysterious boy ❤ Part 25

"Fan vad jag har saknar dig!" Justin kramad om mig hårt. Jag kände hur lyckan spred sig inom mig. Justin varför igen, nu kunde saker kanske bli bättre igen! Någon harklade sig bakom Justin. Han släppt mig, men bara med ena armen, "oj, Hope detta är Ryan och Chaz! Mina två kompisar från Stratford!" de var ute alls blyga utan gav mig vars en kram.
"Äntligen får vi träffa dig! Som Justin har tjatat! Man blir ju helt knäpp!" sa Ryan med ett flin på läpparna. Justin log generat, jag log. Jag satte mig ner i Justins range rover. Vi skulle till deras hotellrum, efter lite tjat med pappa hade jag övertalat han att jag skulle få sova över hos Justin. Eftersom vi hade studiedag imorgon sa han att det okej.
*
"she's been a crazy dicta
Disco diva.. and you wonder
Who's that chick? who's that chick? Too cold for you to keep her
Too hard for you to leave her
Who's that chick? who's that chick?
*
Ultra-sexual, the night has got me love sprung
I won't stop until the sun is up oh yeah
My heart is a dancer beating like a disco drum
Oh, oh oh, oh wohh, oh oh"
*
Det gjorde ont i öronen så falskt Ryan och Chaz sjöng. Jag kunde inget annat än att njuta av dessa ögonblicken. Jag visste att de skulle bli få, i alla fall när Justin inte är i närheten.
'Inga sura tankar nu Hope, släpp loss!' tänkte jag för mig själv. Jag gjorde som jag tänkte också. För full hals började jag sjunga med de andra, fast helt osäriöst såklart. Ingen har någonsin fått höra mig sjunga på riktigt. Och så ska det förbli.
"Sisten in är dagensslav!" utbrast Ryan halvvägs till Justins rum. Alla började genast kuta, jag och mina väldigt bra reflexer kom naturligtvis sist. "Oooh, Hope är dagens slav! Stackare!" sa Ryan med ett flin på läpparna.
Jag kollade kaxigt på han, "lycka till med att det!" sa jag med ett oskyldigt flin på läpparna. "Jag kan nog övertala dig!" Justin kom bakifrån, han la sina armar runt mig och pussade mig i nacken.
"Snälla söta rara Hope!" började Justin innan hans läppar träffade min kind, de hopplösa fjärilarna i magen kom. "Snälla du, var vår slav?" hans läppar nuddade knappt vid mina läppar. Ryan gjorde kräkljud. "Okej, sluta Justin det är så INTE värt det!" sa han äcklat. Både jag och Justin brast ut i skratt. Jag var överlycklig, detta betyder att Justin fortfarande har kännslor för mig? Det måste det!
Vi gick till 'vardagsrummet' där Chaz satt och kollade på tv.
"Hämta chips Hope!" utbrast han när han såg mig. Ryan skakade på huvudet, "nej, hämta själv hon är inte slav. Fråga inte varför mår illa..." klagade Ryan. Jag skakade på huvudet.
"En liten puss på munnen?! Det finns värre saker i världen kära lilla du!" sa jag till Ryan med ett flin på läpparna. Justin skrattade bakom mig, Chaz kollade bara på mig med en konstig blick. Jag rykte bara på axlarna. Fast jag har känt Ryan och Chaz i kanske 30 minuter känns det verkligen bra. Det känns som om vi kommer bli bra vänner.
"Vi sjunger Sing It!" sa Justin och började hålla på med wiiet som var under tven. Jag antar att alla kändisar får lite extra fina/bra saker på alla hotell.

lite sen, men bättre sent än aldrig väl?
tacka Julia som lägger upp denna delen till mig, för utan henne skulle ni inte fått någon alls! ;)
jag skrev den från mobilen, men så gick det inte att publicera *suck*.. 
kommentera för mer sötnosar!

kisses

Postat av: Becca♥

det var super bra!! som vanligt ;D

TACK JULIA!! XD



xx

2011-10-23 @ 21:56:40
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: melina

grymt bra :)

2011-10-23 @ 22:11:35
Postat av: Johanna

yeah :D

2011-10-23 @ 22:25:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: jennifer

jätte bra! som vanligt!

2011-10-24 @ 07:22:28
Postat av: Emma Bieber

meer awesome som vanligt

2011-10-24 @ 15:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0