ღ My mysterious boy ❤ Part 27 del 2

Hissen stannade på nedanvåningen. Och alla gick ur. Jag fnissade lite, de som jag förbi kollade konstigt på killarna. De kollade på varandra innan Ryan rykte på axlarna och började gå - fast lite fortare. Jag riktadekameran mot Justin och sa;
"Killarna är galna, men ja, vad kan man säga? Killar är killar!" Justin lipade mot mig innan han halvsprang till Ryan. Jag fick raskt bakom de medans jag pratade till kameran.
Folk pekaed och skrattade åt killarna. Jag fnissade till lite då och då. Speciellt när en gammal dam kom fram och skällde ut dem.
Hon slog till och med på Ryans ben med käppen hon hade i ena handen, haha, ni skulle ha sett deras miner! När tanten hade gått ifrån började jag bokstavligttalat skratta så mycket så tårarna rann!
När de hade gått runt i hela hotellet var vi nu på deras hotelrum. De hade genast sprungit för att ta på sig något. Jag satte mig på en av de fyra sängarna som stog där medans jag startade videon jag precs hade spelat in.
Jag skrattade lika mycket nu som jag gjorde när vi kom in genom hoteldörren. Deras minter var oslagbara i videon.
"Jag kan fortfarande inte tro att ni gjorde det!" sa jag medans jag skrattade.
*
"Okej, okej! Vi kör sanning & konka då!" sa jag halvt irriterad. Killarna hade nu tjatat på mig i snart trettio minuter.
"YES!" sa de i kör. Ryan sprang och hämtade cola flaskan som la i andra änden av hotelrummet. Jag suckade medans jag satte mig framför Chaz och brevis Justin.
"Vi kör den 'fula' verisonen!" sa Ryan när han kom med flaksan.
"Bara om allt vi gör eller säger stannar i detta rummet!" sa jag seriöst. De nickade. Justin snodde flaskan ur Ryans grepp och snurrade den. Såklart ska den komma på mig. Varför inte liksom?!
"Sanning!" sa jag med ett flin på läpparna. De suckade.

kommentera för mer!
måste plugga :$
klarar ni 10 kommentarer? :D

kissesღ

Postat av: Marielle

Sjukt bra! :)

2011-10-26 @ 20:58:55
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

yeah!

2011-10-26 @ 21:06:54
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt bra :)

2011-10-26 @ 21:30:18
Postat av: Cherry

Grymt bra skrivet :)) ♥

2011-10-26 @ 21:33:17
Postat av: mimmi

grymt bra snälla kommentera så vi får nästa nuuuu! ;)

2011-10-26 @ 21:41:08
Postat av: Sandra

As grymt, meeer :D

2011-10-26 @ 21:41:33
Postat av: Anonym

läs www.biebsordie.blogg.se, deras läsare är borta typ. vill inte att dom ska sluta skriva! den är verkligen hur bra som helst, jag lovar, du kommer innte ångra dig!! <2333333

2011-10-26 @ 21:46:03
Postat av: Fanny

AAAAAAAAWESOME

2011-10-26 @ 21:56:56
Postat av: Anonym

du är helt klart grym !! :D <3

2011-10-26 @ 22:00:56
Postat av: Becca♥

Lika grymt som vanligt (om inte bättre!!)

Jag är jätte ledsen över att jag inte har kommenterat på så länge men har haft många viktiga prov, idag hade jag t.ex. ett NO-prov som var väldigt viktigt (vi kommer typ ha 3 NO-prov så det är en ganska stor del av betygen..) och om jag inte får ett C (eller mer) i det här provet får jag dataförbud :( och jag som inte KAN leva utan data!!



xxBecca/datanörden♥ ;D

2011-10-26 @ 22:05:20
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeeeeeeeeeees :) ,<3 kan inte sluta längta tills nästa del!!

2011-10-26 @ 22:17:58
Postat av: FRIDA

AWESUME

2011-10-27 @ 18:01:32
Postat av: r

Jättebra :)

2011-10-27 @ 18:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0