ღ My mysterious boy ❤ Part 29

Att ta förväl är alltid lika jobbigt. Spreciellt till en person som du verkligen bryr dig om. Till personen som du känner dig lycklig med, den ända personen du kände dig lycklig med.

"Jag kommer aldrig glömma dig! Säg inte så! Jag kommer hit igen, jag lovar!" viskade Justin hest. Jag kände gråten i halsen men skulle hålla mig stark.
"Bra." min röst lät hes. Han började sig ner lite och gav mig en kyss. Inte lång, men tillräckligt för att få mig att må lite bättre.
"Saknar dig redan!" sa han och kramade om mig. Jag drog in hans lukt. Han kollade bak, alla andra var redan påväg in till flygplatsen.
"Jag måste nog gå nu.." sa han ledsammt.
"Ha det så kul! Gör nu många tjejer lyckliga!" sa jag med ett litet leénde på läpparna. Justin nickade innan han pussade mig på kinden , "vi ses snart shawty!" sa han innan han vände sig om.

Minnet av sista stunden med Justin var som inpräglad i huvudet. Direkt när jag inte kunde se han längre kände jag mig tum igen. Som om inget, eller ingen, ens finns. Som om allt bara är skit. Precis som innan Justin kom hit igen.
Pappa var bort, ooh ingen nyhet. Jag satt i badrummet igen, men kniven i handen. Det fanns fortfarande ärr på armen som jag hade skärt mig på förra gången. Som tur var hade Justin inte lagt märke till dem.
Jag drog upp ärmen till den andra armen.
Fem minuter senare hade jag tio olika skarsår. Det rann lite blod och jag kände mig lite yr. Men ändå reste jag mig upp, tvättade kniven och gick till mitt rum.
*
Skolan började igen. De flesta viskade och pekadde på mig mer än vanligt. Love var fortfarande med de 'populära'.
Jag kände mig mer ensam än vad jag har ghort på länge.
*
Jag satt ihopakuren i min säng. Smärtan bara rann över mig. Tårarna rann och all fysisk och psykisk smärta bara kom.

Idol nu då, haha!
MEN LOOOV! OH YEAH!
imorn ska jag se på ulrik munther i malmö, så en del kommer nog på förmiddagen!
tack för alla kommentarer!

kommentera för mer <3

kissesღ

Postat av: Johanna

Men gud så undervart Linnea!!!! :) <3

2011-10-28 @ 20:26:47
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Thi

Grymt jobbat med att skriva.



Ville bara läsa mer och mer!

2011-10-28 @ 20:27:08
Postat av: melina

grymt bra :)

2011-10-28 @ 23:01:39
Postat av: Cherry

SÅ J**VLA BRA :D ♥♥♥♥

massor med kärlek till novellen :D ♥♥

2011-10-29 @ 01:55:11
Postat av: Johanna

yeah!

2011-10-29 @ 08:05:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Super bra!! nu ska jag gå och skölja ut färgen ur håret ;D



xxBecca♥♥♥

2011-10-29 @ 12:39:28
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Klara

7777777kt bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEEER <3<3

2011-10-30 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0