ღ My mysterious boy ❤ Part 31

Ända sedan mitt och Divans lilla samtal ar hon lite.. hm tystare runt mig. Men hon var ändå lika dan som alltid. Jag var påväg hem från skolan, de gula bussarna äcklar mig.
Min mobil plingade till. Jag drog upp den och kollade på bilden Justin hade skickat till mig, aww, han är för söt!



Gud, jag saknar Justin oerhört mycket! Han var en sån oerhört stor del av mitt liv.

*

Jag hatar mig själv, mitt liv, allt, precis allt! Just nu vill jag bara dö, men vad hade blivit bättre med det? Inget hade ändrats, jo Divan skulle nog bli glad. Pappa skulle nog bli ledsen, och ja Justin med. Men annars ingen större skillnad.
jag kunde inte skära mig, jag hade fullt med ruvor på mina armar, de såg ut som skit. Precis som hela jag gjorde, såg ut som skit. Mina ögon var ju tillochmed bruna. Jag hatar mina fräknar, jag hatar ja, precis allt med mig. Allt!


(så ser hon ju ut, för er som glömt det! :p )

Efter en drömlös natt var det skola, igen.
Det värsta med skolan var nog alla som pekade, Love som ignorerade mig och de populära gänget som höll på med mig 24/7.
Jag drog på mig ett par ljusa jeans och en tröja där det stod "I ❤ British Accent" på. Har ni hört den? Jag älskar verkligen den!

Efter lunchen gick jag ut till skolgården. Några killar spelade basket, medans tjejerna stod antingen brevid killarna som spelade eller satt vid de olika bänkarna på skolgården. Jag suckade, alla hade någon att vara med. Precis alla utom jag. Yey.
"Hope!" kunde det vara... nej, han är i typ Danmark eller Japan. Jag ignorerade personen som kallade på mig. Det var säkert bara någon som skulle säga något om mina kläder. Eller att jag är en bitch bara för att jag är 'kompis' med Justin.

"Oh MY God! Det är Justin Bieber!" skrik och klapper från klackskor Jag vände mig förvånat om. Nej det kan inte vara Justin, inte här, inte i skolan, nej!
Men jo, mycket riktigt. Justin stod där. Eller ja, försökte överleva alla tjejer som omringade han. Man kunde höra han säga "hey vänta! jag ska bara... nej men sluta!" man blev ju lite irriterad. Alltså låt honom vara! Han är precis som alla andra, bara lite snyggare, lite bättre på allt, och så mycket mer underbar. När äntligen alla tjejer hade gett honom lite space vände han sig mot mig igen. Hans ögon var så mycket vackrare än vad jag kom ihåg.
Tjejerna runt honom kollade på mig, jag kollade generat ner på marken.
"Kan jag snälla, få gå?" frågade Justin med ett fejk smile på läpparna. De gjorde som han sa. Han riktigt sida steg mot mig. Jag kände hur mitt hjärta började dunka lite snabbare för vart steg han tog.



okey, sent men bättre än inget! (y'
vad tror ni kommer hända nu?
klarar ni 13 kommentarer? ;)

kissesღ

Postat av: mimmi

mer :)

2011-10-31 @ 22:24:23
Postat av: Johanna

mer grymt!

2011-10-31 @ 22:41:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Becca♥

Super bra!!

btw, är lite stolt över mig själv! är inte lika databeroende längre XD fast det är väl både bra och dåligt? ;D

2011-10-31 @ 22:49:51
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Thi

Underbart bra skrivet.



Ville bara läsa mer och mer varje gång jag läser. :D

2011-10-31 @ 22:56:57
Postat av: Anonym

grymt bra!!



//Ebba :D

2011-10-31 @ 23:19:58
Postat av: Melina

Grymt bra :D

2011-10-31 @ 23:43:36
Postat av: ..

SUPER BRA NOVELL VERKLIGEN VILL GÄRNA HA NÅN SOM SJÄLV SKRIVER EN BIEBER NOVELL ATT KOLLA IN I MIN BLOGG FÖR ATT JAG SKA VETA OM DEN ÄR BRA OCH OM JAG SKA FORTSÄTTA http://lovestoryswithbiebsnothers.blogg.se/

2011-11-01 @ 00:00:36
URL: http://lovestoryswithbiebsnothers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så jättemycket för din kommentar betyder mkt för mig <3<333

2011-11-01 @ 00:40:33
URL: http://lovestoryswithbiebsnothers.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så f?ue%odr&glqug underbart skrivet!!!! Lovely <3 <3 <3

2011-11-01 @ 08:18:59
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: ida

super bra vill bara ha mer!

2011-11-01 @ 14:43:10
Postat av: My

OMG!!! när kommer nästa???!?!?!!? sååå bra ! <3

2011-11-01 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0