|Chapter 31 | From poor 2 successful ♥ |

Jag föll ner på marken, Jag tog min hand mot punkten han hade träffat mig med kniven. Det var varmt och kletigt, jag kollade ner på handen, den var röd.
Jag tog ett skakade andetag innan jag kollade upp på pappa. Han stog där och flinade mot mig.
"Jag sa ju att jag inte ville bråka med mig, jag ville verkligen inte göra dig illa. Men, du lyssnade inte på mig."
Jag drog ett till andetag innan jag hörde Justin kalla på mig.
"Onej!" mummlade jag.
Jag såg att han hade sett vad som höll på att hända. Han drog upp sin mobil och pekade på den. Jag nickade omärkbart mot han så pappa inte skulle märka att han var där.
"Varför gör du detta mot mig?" frågade jag hest.
Han skrattade ett glädjelöst skratt.

Justins perspektiv

Jag hoppade ur duschen, drog på mig ett par jeans och en svart thsiert och en brun jeansjacka. Tog min mobil som jag hade lagt på toaletten. Jag gick till själva 'vardagsrummet' eller, jag skulle precis liksom gå in i själva rummet när jag såg BEcca ligga på golvet med samma man från den första gången jag såg henne här på hotellet. Jag kännde paniken komma, jag såg att hon kollade på mig. Jag svalde och visade min mobil, som att visa att jag skulle ringa på hjälp.
Jag ringde 911.
När jag hade förklarat vad jag behövde hjälp med sa dom att hjälp var påväg, och att den skulle komma om ca 5 minuter.



Beccas perspektiv

Jag kände hur benen domnade bort. Pappa hade bara stått och glott skadeglatt på mig. Jag föröskte hålla mina ögon öppnade hela tiden, det blev varmt vid stället pappa hade knivhuggit mig.
"Snälla Justin, hjälp mig!" tänkte jag. Det var tanken på Justin som fortfarande fick mig att hålla ögonen öppna. Han skulle bara veta hur mycket han betyder för mig!

*

"Vet du vad som hände Mr.Bieber?" sa en mansröst.
"Nej, jag duschade, sen såg jag henne ligga på golvet med den dära mannen framför sig. Med kniv i handen!"
Jag försökte öppnade mina ögon, men jag orkade verkligen inte.

Justins perskektiv

Vi kom fram till sjukhuset. Jag fick hoppa av vid framentrén. Jag gjorde som dom sa, jag gick runt ena hörnet så att jag kunde komma in.
"Justin, Justin! Vad har hänt? Varför är du här?" frågorna från papzen som var där överrumplade mig.



Jag ignorerade dom så gott som jag kunde. Dom var verkligen överallt!
När jag äntligen hade nått entren öppnade jag dörren och gick in.


Sååå, har gott i skolan idag igen, dörför kom denna ut sent. lus har jag liksom stannat i Ystad längre än va egentligen skulle, aja ;)
Kommentera för mer , och atck för era helt underbara kommentarer! Som betyder sjukt mke för mig! !
kisses ♥

Postat av: Melina

Grymt bra! <3

2011-09-01 @ 21:01:14
Postat av: Thi

Superbra skrivet.



Ville läsa nästa kapitel nu. mer mer mer



<3<3<3<3

2011-09-01 @ 21:51:36
Postat av: Sandra

Du är asgrym! Vill ha meer ;D

2011-09-01 @ 22:53:46
Postat av: Anonym

Så jäkla bra!!!! Asso du är bäst på att skriva jag läser massa noveller men denna är faaan bäst av alla!!! Så GRYMT bra skrivet! Du borde fan skriva en bok, tror den skulle bli ganska poppis!! Längtar till nästa del redan nu!



P.s!!??

Hade inte du en bed hjälpare som hette Denise? Vart tog hon vägen? hon var ju också bra på att skriva!!



Puss på dig!!! <3<3<3

2011-09-01 @ 23:57:13
Postat av: mimmi<3

ASGRYMT! :D

älskarej<3

2011-09-02 @ 17:18:21
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se/
Postat av: Becca

typ min miljonte kommentar men ajja :P



ÄLSKAR den här novellen!!! vill läsa mer!!!!!

Jag har läst vääääääldigt många noveller med JB men den här är bäst helt klart!! (och det säger jag nt bara för att huvudpersonen har samma namn som jag x)) kmr följa den här bloggen 4ever<3



(skit lång kommentar,HAHA!!)

2011-09-02 @ 23:53:41
Postat av: Becca

ok, jag blir galen...

KAN NT VÄNTA!! skulle ha gått och sovit kl 21.30 typ (har hög feber) men kunde nt sluta läsa<3 BLOGGA PÅ!!!

LOVE 2 U<3

2011-09-02 @ 23:55:19
Postat av: Becca

okay, här når min bristningsgräns!!

NU kan jag nt vänta längre :3



gillar idén till novellen i dem flesta novellerna är tjejen justin blir typ kär i rika haha!!

MY BIEBERSTORY U IS IN MY HEART♥

2011-09-03 @ 10:44:52
Postat av: Becca

En fråga bara: skulle jag kunna få hjälpa dig att skriva noveller? Känner nt för att själv ha 1 blogg. Förstår om du nt vill

xxBecca ;)

2011-09-03 @ 13:48:02
URL: http://vill-nt-skriva-x)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0