Detta är fan inte okej!

Jag ska sluta säga saker, jag håller det ändå inte. Förlåt för att jag inte har uppdaterat på fem dagar! Jag har haft så sjukt mycket att göra så jag har inte hunnit att göra något annat än just det.

Jag har tänkt mycket och jag kommer nog fortsätta skriva till i alla fall efter sommarlovet, dels för jag verkligen älskar och skriva och sen för jag kan inte förmå mig själv med att ta bort denna bloggen. Det betyder för mycket för mig!

Nästa del kommer i alla fall imorgon, jag kan knappt hålla ögonen öppna efter en lång vecka med tidiga mornar & sena kvällar.


Postat av: Anonym

jag har börjat på ny JB novell kika gärna in och säg vad du tycker om den :)

2012-04-21 @ 02:12:08
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0