This is it - Chapter 5

De gråa tråkiga golvet framför mig verkade helt plötsligt inte så tråkigt längre. Inget verkade tråkigt när han var i närheten.
När hans blick mötte min kände jag hur leendet spred sig på mina läppar, för det hade jag verkligen. Saknar honom alltså.

- Jag har saknat dig.

Jag hörde hans röst när hans armar var runt min midja. När hans läppar försiktigt med intensivt pressades mot mina. "Gud vad jag har saknat honom. Gud vad jag har saknat detta!" tänkte jag.
Hans läppar snuddade vid min panna innan han drog sig ifrån mig.

- Så det är här du bor nu, Autumn!
- Ja, det är här i Seattle jag bor, Justin.

Han log mot mig. Pirret i magen som jag så ofta får i Justin's närhet kom. Bara han kollade på mig med sina bruna ögon, bara han höll min hand eller log kom pirret.

Kenny, Justin's livvakt men även 'farbror', tog Justin's resväska och vi gick hand i hand it från flygplatsen.

- Om du svänger till vänster här, Kenny, så ligger mitt hus där!

Jag log mot Kenny som nickade. När han stanna framför mitt hus kollade Justin med stora ögon på huset. Jag skrattade lite men hoppade ur bilen och tackade för skjutsen till Kenny.
Jag tog tag i Justins hand när han var bredvid mig.

- Fint hus!, sa han och kollade sig omkring i trädgården.
- Tack! Men man kan ju inte jämföra detta med ditt!

Jag tänkte tillbaka till när jag var hos Justin i Atlanta. Hans hus var stort, modernt men ändå personligt. Det var inte ett hus som var av marmor och allt var gjort av sten i huset.
Hans mamma, Pattie, hade gjort allt så fint. Hon var verkligen duktig på att inreda.

- Jo, det kan man. Detta är så... Mysigt.

Han kollade sig omkring i undervåningen. Vi hade faktisk fixat så huset var vårt nu, jag och min pappa. Resultatet hade blivit riktigt bra!

- Pello!

Jag log mot min fina hund. Hon viftade på svansen, glad över att jag var hemma.

- Vem är en fin vovve? Vem är en fin liten tjej?, sa jag med min hund röst. Justin skrattade åt min röst. Så jag släppte taget om Pellos huvud.
- Ska vi gå upp?, frågade jag Justin som nickade.

Justin kollade på alla tavlor i mitt rum. Först på de med mig, Dolly och Jasmine.

- Du saknar dem riktigt mycket, va?

Han kollade frågandes på mig. Jag nickade. På påsklovet skulle jag, Dolly, Justin och några andra från inspelningen åka till Jasmines sommarstuga i Spanien. Det skulle bli sjukt kul! Men tyvärr var det flera veckor kvar till påsklovet.
Justin kom till bilden med mig och han. Jag såg hur han log, han tänkte väl på minnena från just den bilden.

- Ska du kolla på bilderna hela dagen? Eller vill du komma här till mig?

Jag kollade frågandes på Justin. Han flinade mot mig och låtsades tänka.

- Jag tror jag kollar på bilderna hela dagen.

Han skrattade innan han slängde sig mer bredvid mig i sängen.
Vi la och kollade på varandra ett tag. Jag hörde hans hjärta slå, jag kände hans andetag min kind.
Jag slet mina ögon från hans, för att kolla på hans läppar. Ett leende formades på dem innan hans ansikte långsamt närmade mina. När de bara var några millimeter ifrån mina kunde jag inte hålla mig mer så jag lurade mig fram det sista och kände hans läppar mot mina.

________________________________________________
Hope yall like!
Jag vet inte riktigt hur lång den är. Skriver på IPaden ...

Men love yall, tack för kommentarerna!! :d


Postat av: Becka

Bra :)

2012-04-08 @ 22:13:40
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Julia

aaw så gulligt att de äntligen träffat varandra igen! :D awesome, but i want more haha ;)

2012-04-09 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0