...

Vad har hänt?!?!?!
Kollade statestiken idag, 33 stycken har varit inne!! Igår hade jag 15 som högst. Vad har hänt? Jag brukade ha 130 om dagen, och allt hände när jag började på den nya novellen. Är den dålig?!
Jag som skulle skriva en ny del, men nu har jag fan ingen lust alls. Förlåt men detta... :(

Postat av: Hennt

Det hände mig också, det är förmodligen för att när du gjorde en ny design, kan du ha råkat ta bort koden i framsidekodmallen som "räknar" besökare och sidvisningar! Men du har kvar koden i de andra kosmallarna (arkiv,kategori,sid) så varje gång nån går in i tex ditt arkiv får du en besökare. Så det är nog därför! Du borde va stolt över att 33 pers PER dag går in i ditt arkiv, hahah;) ÄLSKAR DIN NOVELL, du kommer iallafall alltid ha en läsare! Å det är jag!:D<3

2012-02-12 @ 22:13:34
Postat av: erika

Det är iaf inte det för den nya novellen är helt sjukt bra! Man vill bara läsa mer och mer så snälla blogga :)

2012-02-13 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0