Tjugofyra - Truth or dare

"Jag visste det!" sa Dolly sedan. Jag kollade frågande på henne. "Man har sett på er hela tiden att ni har gillat varandra! Alla har sett det! Alla utom ni!" hon skrattade lite och Jasmine höll med. "Precis alla har sett det, till och med Scooter har sett det!" sa Jasmine och blinkade mot oss.

Jag satt och smsade med Chris, jag saknade dem alla riktigt mycket! Ibland vill jag bara att de ska komma hit, så de kan se hur jag klär Justin på basket, haha.
"Vi ses nog när du minst anar det! ;)" skrev Chris. Jag hostade till, okej. Det där var läskigt! Jag trodde att jag hörde hans röst. Men det kan inte vara han, liksom jag är i L.A. Han är inte här! Jag skakade på huvudet för mig själv och slängde iväg mobilen så den hamnade på min säng.
"Dolly, är du fortfarande här eller har du gå..." jag slutade prata och kollade på ingen annan än Chris.
"Autumn!" sa han glatt. Han gick fram till mig och kramade om mig. "Vad gör du här?" frågade jag och släppte taget om honom. Han rykte på axlarna. "Jag och killarna tyckte det var tid att komma och hälsa på!" han flinade och in kom resten av killarna. När jag hade kramat resten av dem sa Chris;
"Du borde klä på dig! Eller vill du visa oss runt i dina PJ:s?" han skrattade och kollade på mig. Jag hade fortfarande mig musse pig pyamas på mig. Jag vet att jag är fjantig och har med musse på, men den är skön!
"Jag byter om, om du eller ni väljer kläder till mig medan jag duschar!" sa jag och gick mot badrummet. Jag hörde någon säga "Ja" så jag hoppade snabbt in i duschen. När jag var klar tog jag en handduk runt om mig innan jag gick ut. "Okej, vad har ni tagit fram till mig?" frågade jag och kollade på dem. Zack slängde lite kläder på mig.
Jag skakade på huvudet och log. "Okej, vänd er om!" sa jag och gjorde en cirkel med fingret. De suckade och vände sig om. Jag kollade noggrant på dem medans jag försiktigt drog på troserna under handduken. BHn knäppte jag ovanför handduken, simple but affective. "Jag har... Hrm nästan kläder nu så ni kan titta!" sa jag och fortsatte med att ta på mig resten av kläderna. De vände sig om och glodde på mig.
"Killar, seriöst! Har ingen av er tjej eller något?!" frågade jag och himmlade med ögonen. Jag tog på mig shortsen och tröjan de hade tagit. "Hur ska jag ha håret?" frågade jag. "Tjejen, vi är killar! Inte dena stylister utan basketspelare!" sa Jack - en av de nyaste och snyggaste i basketlaget. Jag skrattade och nickade. "Ni har rätt!" jag gick till badrummet, fönade mitt hår innan jag plattade det lite snabbt. Mitt hår har faktiskt blvit långt. Jippie.
"Blir detta bra?!" frågade jag och gjorde en pose till killarna. De nickade.
"...och där bakom finns en till pool!" sa jag och tog ett djupt andetag. Killarna hade tvingat mig at visa hela hotellet i detalj för dem. De var också faschinerade av de rösa sammetssakerna och de guliga detaljerna. Haha, vem försöker jag lura?! De kollade bara in alla tjejer med små kjolar och stora bröst.
"Så, hur går det med Bieber? Du tror väl inte att vi har sett dig i stort sett varenda skvallertidning som finns?" Zack ställde sig bredvid mig. Jag log stort mot honom och kollade mig omkring.
"När man talar om trollen!" skrattade jag och pekade på Justin som var påväg hit. Zack skrattade han mig.
"Hej!" sa Justin och pussade mig på kinden innan han la armen runt min midja. "Justin!" sa han och sträckte ut handen mot Zack. "Zack!" sa han och skakade hand.
"Killar!" började jag och fick deras uppmärksamhet. "Detta är Justin! Justin, detta är Chris, Jack, Oliver..." jag pekade på alla och se deras namn.
"When you speak about the trolls..."
"Så... När du skulle... Så slog hon dig...?" frågade jag och skrattade för fullt. Zack glodde på mig med nickade. Jag skrattade lite till och tog mig för magen.
"Kan vi inte köra sanning ellerr konka?" frågade Jack och avbröt mig när jag skulle säga något till Zack. "Erm... Om alla vill så sure!" jag log mot honom och han nickade. Jag tog tag i Justins hand och kollade på honom. "Hoppas du är okej med det?" frågade jag och tänkte på alla gånger jag har gjort sanning eller konka förrut med killarna. De är rätt... Hur kan man säga det? Snuskiga är nog rätt ord! Dessvärre brukar jag vara den ända tjejen, vlket var dåligt för mig. Roligt för dem. Men jag hade sagt åt Dolly, Jasmine och Kelly - en tjej som jag nyligen har börjat prata med - att vara med oss. Och Justin såklart. Men han tyckte nog att det var kul här, han verkade tycka att det var kul i alla fall.
Vi satte oss i en ring med en flaska i mitten. "Jag börjar att snurra!" sa Dolly och tog tag i flaskan. Det var nog hon som älskade att vara här mest av alla, eller i alla fall av Jasmine och Kelly. Hon snurrade och den hamnde på Chris. Chris älskade sanning eller konka, han vågade gör allt. Och då menar jag allt! En gång hade Lucas sagt att han skulle gå till grannen i bara kalsonger och fråga om det var hon som hade varit med honom den natten. Tyvärr var den häxan surtant som vi kallar henne som öppnade dörren. Chris gick där ifrån med ett stort blåmärke på kinden. Vi retar han fortfarande för det, men han har inte blivit mesig för det. Tvärt om, han vågar göra nästan allt nu istället.
"Sanning eller konka?" frågade Dolly honom. Han flinade lite innan han sa konka. Hon tog ihop händerna och låtsades tänka en stund innan hon sa;
"Du ska... Gå ner till baren, och få hon som säljer drinkarna att bjuda dig på en drink!" jag skrattade högt. Killarna kollade konstigt på mig men jag gjorde tummen upp mot Dolly. Hon blinkade mot mig.
En dag när vi hade suttit i baren på kvällen hade denna killen frågat henne om hon ville bjuda honom på en drink. Hon hade gett honom en rak höger. Killen hade blivit så chokade så han hade tappat balansen och slått i huvudet i marken. Sa jag att killen var snygg? Lång, mörkt hår muskler.

Jag kommer nog fortsätta med sanning eller konka i nästa del, det är kul att skriva om det! ;)
Snälla kommentera! 10 kommentarer? Och glöm inte tävlingen!

Postat av: Tina Bieber

asbra tjejjen C: <3

2012-01-01 @ 21:13:09
URL: http://llovetish.devote.se/
Postat av: Ebba

Lika asbra som valigt!!

2012-01-01 @ 22:08:44
URL: http://ebost.blogg.se/
Postat av: Felizia

Grymt!

2012-01-01 @ 22:17:55
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Hej!

2012-01-01 @ 22:38:36
Postat av: Thi

Bäst som skriver såbra. du borde skriva en bok.

2012-01-01 @ 22:40:02
Postat av: My

Sååååå bra ! när kommer nästa del???

2012-01-01 @ 22:44:22
URL: http://anormalbelieber.blogg.se/
Postat av: Henny

Meeeer!!!:) as bra!

2012-01-02 @ 00:17:19
URL: http://hennyeriksen.blogg.se/
Postat av: M

Grymt bra! :D

2012-01-02 @ 00:57:57
Postat av: ellen

jätte bra,mera!!

2012-01-02 @ 08:39:33
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Emilija med J.

grymt !

2012-01-02 @ 11:10:58
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha! Detta kapittlet va jätte roligt! Ja fortsätt med sanning och konsekvens i nästa del också..det va kuligt! Förresten jag är ett stort fan av New York..min dröm är att komma dit..ehe. Så snälla, skulle du kunna lägga upp massa bilder om du tog några kort? :D

2012-01-02 @ 16:28:13
Postat av: Johanna ;)

GRYMT LINNEA!! <3

2012-01-02 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0