¦Popstar ¦ chapter 28 ¦

Dtta har hänt:
"Jag har saknat dig mer!", sa jag med ett busigt leende på läpparna. Just nu orkade jag inte tänka på allt som har hänt. Just nu vill jag bara ha kul med Justin.
Han skakade på huvudet, " tror jag inte på sötnöt." Han log mot mig minst lika busigt. Jag skakade lätt på huvudet innan jag kände hur Justin kramade om mig.

Att vara en konsert och att uppträda på en konsert är två helt olika upplevelser. Själva uppträdandet är något som man inte kan beskriva med ord, att kolla ut på publiken höra deras skrik. Att se på Justins konsert var något som man aldrig kommer glömma. Hans röst ekade i arenan, alla i publiken sjöng högljustt med i låtarna. En av de bästa sakerna under konsterten var nog när han satt i själva stålhjärtat högt uppe i luften. Han hade slutat sjunga i mitten av sången "Favorite girl" alla i publiken hade skirkit, Justin hade format ett hjärta med sina händer vilket ledde till att alla andra i arenan också gjorde hjärtformade händer. En syn jag aldrig kommer glömma.
När han sjöng "Baby" vilket va den sista sången under hela konserten kändes det som att hela arenen skakade. Alla skrik var öronbedövande, Justin hade sjungit och dansat för kung och fosterland.



Favorite girl... ♥

Nu när hela showen var sluförd var jag och Justin på hans hotellrum. Mamma hade låtit mig följa med Justin till New Jeresy under helgen där denna konerten hade hållt plats. Imorgon åker jag hem till New York igen, men det är morgondagen. Nu ska jag bara njuta av nuet.
"Du måste älska dina fans man kan se i dina ögon hur mycket de betyder för dig.", sa jag och pussade Justin lätt på kinden. Jag la mig ner mredivd honom i sängen. Han såg trött ut, men han log mot mig.
"Det gör jag verkligen. Utan dem hade jag inte varit här som jag är idag. Utan de hade jag kanske inte varit här just nu, här med dig." Han kollade på mig innan han stängde ögonen.
"Så du är inte arg för att jag inte sa min hemighet till dig?" Jag ville inte dra upp det. Men jag kund einte hindra orden att komma ut från min mun. Justin öppnade ögonen igen.
"Du sa att du hade en hemlighet. Jag visste att du hade den. Visst, jag visste inte vad den handlade om! Men jag förstod att det var något viktigt eftersom du inte kunde berätta den för någon. Jag blev förvånad när jag såg allt på nyheterna och i tidningarna. Det erkänner jag, men jag var eller är inte arg på dig!" han kollade alvarligt in i mina ögon. Jag nickade tveksammt.


Jag är sjuk, det är därför ingen del kom upp igår.
Jag kanske bara borde ta bort hela bloggen ?!

Älskar er.

Puss.

Postat av: Johanna

Jag får en hjärtattack varenda gång du säger TA BORT BLOGGEN!! Seriöst, du får inte!!! <3

Du är för duktig!!

Krya på dig, gmn!!! <3 <3

2012-03-15 @ 21:28:48
URL: http://jadojoj.blogg.se/
Postat av: Becka

Grymt bra!



Ta inte bort bloggen! :o

2012-03-15 @ 21:32:15
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

GRYMT BRA!

2012-03-15 @ 21:48:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: rebecca

nej ta inte bort bloggen!



Jättebra noveller!

2012-03-16 @ 07:46:51
URL: http://backtobieber.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag vet inte om du kanske vill ha någon o skriva med om det blir för stressigt men jag skulle kunna ställa upp..

2012-03-16 @ 14:39:43
URL: http://skydreamings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0