¦Popstar ¦ chapter 33 ¦

Men himelriket kunde inte vara för evigt. Morgondagen kom, skolan väntade för mig och Justin hade sitt jobb att sköta. Skolan för mig betyde en dag med labb, historia och matte. Några av de värsta ämnena enligt mig. Men mitt himelrika varade tre sekunder längre när jag vände mig om och såg en sovandes Justin. Han såg otrolig ut. Så fridfull, lycklig.

Jag la ifrån mig väskan, tog min mattebok och smällde igen skåpdörren. Skoldagen hade precis börjat. Jag är glad att jag bara ska gå i skolan i tre dagar till sedan drar jag iväg på turné i en månad. Efter turnén är det jullov i ytterligare tre veckor.
*
"Jag vet att du hatar mig, men snälla förlåt mig, ta bara mitt förlåt så lovar jag att sluta hålla på. Det jag gjorde kommer jag aldrig förlåta mig själv för..." Taylor gick bredvid mig. Han pratade och jag försökte att inte lyssna. Jag ville egentligen inget annat än förlåta honom, men jag kan inte. Det han hade gjort var något man inte kunde glömma.
"Om jag säger att jag inte hatar dig så mycket som jag önskar att jag hade gjort, kan du inte bara vara tyst då? Jag vet att du förstår att det du gjorde var fel, men jag kan inte bara låta det gå." sa jag och satte mig ner på stolen som jag skulle sitta på i denna timmen.
"Ja, jag förstår förlåt..." sa Taylor och satte sig på platsen bredvid mig.
*
"V, jag kan inte tro att du ska på turné snart!" Pearl satte sig ner bredvid mig i en av de gula bussarna.
Med ett lätt skratt svarade jag: "inte jag heller! Jag har inte uppträt sedan jag var i msg... Och det var då jag träffade Justin!" jag log. Det har gått så sjukt snabbt sedan den gången jag och Justin stötte på varandra utanför msg av alla ställen.
"Du måste berätta alla detaljer sedan efter turnén, för Justin skulle väl vara med...?" frågade hon och kollade retsamt på mig medan hon höjde och sänkte på ögonbrynen. Jag kunde inte undgå att rodna och tänka tillbaka på det som hade hänt i går kväll.
"Jaja, sluta nu prata om sånt..."  jag kollade ut genom fönstret. Jag hörde hur hon skrattade åt mitt svar.

Mellan del, som sagt vill börja på smwtr 2 typ nu.. hehehe!
Men ja snälla kommentera på som fan! :*

Postat av: Becka

Bra :)

2012-03-24 @ 21:53:44
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt :D

2012-03-24 @ 22:28:14
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

bgjkesjögtdesäjgdf <3

SPEACHLESS!

2012-03-24 @ 23:04:17
Postat av: Sara [foto/vardag]

Hejsan! Jag har precis börjat med att göra gratis designer till andra. Skulle vara jätte kul att göra en design till dig, eftersom jag själv älskar Justin <3



förlåt om du inte gillar såna här kommentarer :)

2012-03-25 @ 00:48:54
URL: http://sarajakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEJ! :D

Är du en Belieber?

Gillar du att läsa Noveller?

Kolla då gärna in min blogg!

www.novelsofjohanna.blogg.se



Säg gärna vad du tycker! :)

2012-03-25 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0