sitter med en klump i magen...

i min skola har man olika steg i vart ämne. stegen är som skolböcker fast mindre och man redovisar efter vart steg. i svenskan är jag på steg 15 och där ska man skriva en berättelse. jag valde att ta Slam my way to romance som min berättelse där, dels för ja jag har skrivit den och för att jag verkligen gillar den! nu när jag har fixat ihop hela till a4 sidor sitter jag och läser ignom den. gud vad jag saknar Autumn & Justin!
jag funderar starkt på att skriva en del två på hela den berättelsen, vad tycker ni om det? så klart kommer de inte spela in en film till, eller? ;) jag kommer i så fall skriva en helt ny resa för både Autumn & Justin.

är det bara jag eller är Popstar lite tråkig...?

aja, nu ska jag läsa mer och gråta en skvätt, haha skoja! men jag ska försöka skriva en del nu och en ikväll, vi får seee! :D

Postat av: Emilija med J.

du går på en kunskapsskola va ? :P

hehe jag gör också det, om du nu gör det dvs. :D

2012-03-21 @ 20:11:33
URL: http://rromaites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0