This is it - Prolog

Det var ett nytt år. Nytt år, nya händelser. 2011 hade varit ett år jag sent kommer glömma. Med både drama, sorg och kärlek. Jag hade träffat en kille jag älskar över hela mitt hjärta. Min mamma hade gått bort, vilket jag fortfarande knappt kan tro. Jag hade varit med i en film, som var nominerad till en Oscar nu 2012. 

Mycket har förändras, många saker kommer att ändras. Många personer kommer att bli saknade. Många nya kommer komma in i mitt liv, mycket kommer att hända. 
 
Mitt namn är Autumn, och detta är min historia.




Såå, inte världens längsta prolog. Men jag tyckte denna räckte! Jag kommer nu också börja på första kaptilet av This Is It men också skriva på slutet av Popstar.

Nu ska jag fantamaj sluta vara lat och skriva ett kapitel per dag. Nu ska alla läsare komma tillbaka till mig igen. Så till er som fortfarande är här: jag är evigt tacksam och jag ska se till så att ni inte ångrar er!

Puss, och glöm inte att kommentera vad ni tycker om This Is It, vilket också är fortsättningen på slam my way to romance för er som inte riktigt förstod det!

Postat av: Anonym

Skitbra :)

Men film kan inte vara nominerad till Grammys, tror du menar Oscar? :)

2012-03-31 @ 18:35:05
Postat av: Emma

2012-03-31 @ 21:57:01
Postat av: Emma

Du har väl redan gjort en novell om autumn och hennes liv när hon spelade i. Någon film med Justin!

2012-03-31 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0