This is it - chapter 12 PREVIEW

Hur kunde jag tro att hon skulle känna likadant som mig? Hur kunde jag bara ta för givet att även om hon inte gillade mig skulle hon i alla fall prata med mig, låta mig veta att hon lever.
Men hon har inte hört av sig. Det har gått två månader sedan jag var i Seattle. Det har gått två månader sedan jag förlorade det bäst som hade hänt i mitt liv. Det har gått två månader sedan jag lämnade kvar en del av mig själv till Autumn. Men det var också så jag visste på riktigt att jag aldrig kan släppa Autumn helt. Om jag hade kunnat det hade jag gjort det.

Autumns perspektiv

Denna dagen hade jag längtat efter sedan julas. Jag har inte velat något mer än att åka till Spanien och träffa mina bästa vänner från LA, samtidigt som jag får spendera tid med Justin. Justin, gud vad jag hade saknat honom! Jag har inte träffat honom sedan han var hemma hos mig för två månader sedan. Utan honom var det som en del av mig saknades.

______

Fyfan! Jag är inte värd er läsare! Detta är bara en liten del av hela. Jag försöker komma tillbaka igen! För er skull .
<3


Postat av: Josefin

yeeeeeey älskar dina historier! :D

2012-05-15 @ 21:39:52
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, linnea! Så himla bra! :D

2012-05-15 @ 21:43:55
Postat av: Henny

Kommer alltid stanna!

2012-05-15 @ 22:46:09
Postat av: Mimmi

länkbyte? (:

http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se

2012-05-29 @ 17:30:27
URL: http://www.minaberattelser.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0