Svar på tal

emmie  om My one love my one heart del 139:
Föressten!...haru kommit på talet/dikten aldelles själv så måste jag berömma dig!!!
Hela novellen äger,men jag tyckte just dikten var så fin!! :)
16 Februari, 19:49  


emmie  om My one love my one heart del 139:
Lycka till på provet!!!:)
Vad är det för prov elr i vilket ämne:D

Hej Emmie :)
Det är typ ett prov om kroppens matsmältningssystem.
Jaaaa, jag har gjort dikten själv :) tack så mycket, betyder riktigt mycket för oss!



och sen SORRY för att jag inte skrev någonting igår men såhär var det:
Först åkte jag hem med en kompis för vi skulle på disco, sen kom jag hem vid 12 och var sjukt trött så jag hann inte.. men idag skriver jag den sista delen i "My one love my one heart" sen KANSKE jag skriver nästa del på den helt nya berättelsen. Hehe kommentera mkt ;)

Love Linnea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0