Chapter 15 - One less lonely girl

bil spel - och vi körde igång, jag ägde ut han! Han förlorade stort, "Det är något fel på mn kontroll" sa han.
"Känn dig ägd" hörde jag Justin säga i bakgrunden. Ryan vände sig om, "Tyst med dig" sa Ryan oh reste sig upp, jag reste mig också upp. "Hej" sa Justin och kramade mig "Hej!" "Och grattis!" fortsatte han. Jag log, han kom ihåg!
Vi pratade ett tag innan Justin var tvungen att gå ur på scenen och köra i gång konserten. Jag ställde mig vid typ en tv där man kunde se showen ifrån först sjöng han "Love me" och publiken var helt vild! Efter "Love me" sjöng han "Runaway love" jag bara älskar den dansen! Sedan började introt på One less lonely girl, publiken blev som vild! Jag kan förstå att alla tjejer där ute vill vara just hans OLLG. Ungefär i mitten av låten kom en av hans dansare bak, jag såg att han frågade Selena något och hon pekade mot mitt håll, jag tittade bakom mig för att se om någotn stog bakom mig men nej jag var helt själv.
Han gick fram till mig och sa; "Vill du vara snäll att följa med mig?" jag nickade stumt och följde efter han. Nör jag såg att han var på väg ut på scen frågade jag; "Var ska vi?!" han log "du ska vara Justin's OLLG" jag kollade chockat på han "Du måste gå nu om du ska komma upp" sa han efter några sekunder jag földe med han.
När jag kom ut på scenen hörde jag att skriken blev allt högre, jag satte mig på pallen i mitten av scenen. Justin gick ner från trappan, han kollade mig rakt in i ögonen och sjöng "I can fix up your broken heart I can give you a brand new start I can make you believe, (yeah) I just wanna set one girl free to fall(free to fall) She's free to fall
Fall in love With me" han gick fram till mig med en bucket roser han gav mig dom och gick runt om mig "Her hearts locked and nowhere to get the key I'll take her and leave the world With one less lonely girl" han smekte mig på kinden, jag hörde att publiken skrek - men jag konsentrerade mig på Justin - "There's gonna be one less lonely girl(one less lonely girl) One less lonely girl(one less lonely girl) There's gonna be one less lonely girl(one less lonely girl) One less lonely girl(I'm comin for you you)X3 One less lonely girl There's gonna be one less lonely girl" han sjöng och tog tag i min hand så, jag ställde mg upp. Han gick en bit så vi stog precis vid scen kanten, jag tittade ut på publiken i några sekunder - jag såg en massa tjejer skrika och sträcka ut handen för att kanske, bara kanske Justn skulle sträcka ut hans hand och nudda hennes - sedan tittade jag tillbaka till Justins underbara hasselbruna ögon.
"Only you shawty (haha)" sjöng han innan låten var slut. Han kramade om mig innan han vände sig mot publiken och sa; "Alla säger grattis till Melody!" publiken skrek "Grattis" eller ja i alla fall något som lät som "Grattis", jag skulle precis vända mig och gå ut men Justin tog tag i min handled och frågade; "Var ska du?" "Gå ut?!" han skakade huvudet, jag såg ur ögonvrån att det kom ut folk från backstage, jag vände mig om och där stog; Selena, Pattie, Ryan, Chaz och sist men inte mnst ANGEL! Mitt ansikte sprack upp till ett leénde och jag sprang fram till henne. Jag kramade henne, när jag sedan kollade på Justin för att säga tack sa han; "alla sjunger 'Happt birthday'" han började sjunga och alla i publiken sjöng med - även Selena, Ryan, Chaz pch Angel - det lät helt otroligt när alla sjöng i kör. Man kan inte riktigt beskriva kännslan.
När dom hade sjungit klart kramade jag om var och en, när jag kramade Justin sa jag till han "Tack! Du vet inte hur mycket detta betyder för mig!" och log. Han log tillbaka innan vi andra gick backstage så han kunde fortsätta med sig show.
När vi kom backstage sa jag tack till alla igen innan jag började prata med Angel.
"Vad gör du här?" frågaqde jag. Det känndes konstig att prata svenska, jag hade ju inte gjort det på ett par dagar.
"Justin ringde mig och frågade mig om jag ville komma" hon log och halvkramade mig "såklart sa jag ja!" fortsatte hon.

Del 15 är ute nuuuu, vad tycks?
Själv gillade jag Justins & Selenas överraskning!
LOVE era kommentarer!!
tror ni jag kan få över 10 på denna?
Och GRATTIS till min kompis som fyller 13 år idag :D
Sen det där med gästbloggare och så, jag tror jag har bestämmt mig för att göra tidsintställda inlägg. Låter det bra?!
//linnea

Postat av: sofia

fyllde selena inte också år?

2011-06-10 @ 19:49:24
Postat av: linnea

Sv från ägaren:

Jo, men dom har redan firat henne...

blev lite konsigt förstår jag, men hoppas ni fattar att Sel's fest var hennes liksom såå aa hon hade redan fått presenter..

men aja hehe :D

2011-06-10 @ 19:53:50
URL: http://mybieberstory.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du gör ett fdkkzbdkd bra jobb!!!

Smart val:) du kommer ha de bra i England

2011-06-10 @ 20:16:35
Postat av: Anonym

MER! :))

2011-06-10 @ 20:44:36
Postat av: Anonym

Ja det låter bra! Kan man hoppas på en till idag? :D

2011-06-10 @ 21:08:58
Postat av: Anonym

såå bra snällla enn till idag :DDD

2011-06-10 @ 21:36:19
Postat av: Anonym

och det blirr ass bra med tidsinställlldaa inlägg ;) (Y) och haha snälla enn till idag!!! :DD

2011-06-10 @ 21:37:07
Postat av: Anonym

skiiittt braaa!!! :D älskar den!!

2011-06-10 @ 21:37:47
Postat av: Anonym

omb!! bara älskar novellen!! :DDD

2011-06-10 @ 21:38:55
Postat av: Anonym

bässtaaa! och det kommer bli skit bra med tisdinställda inlägg :D<3

2011-06-10 @ 21:40:02
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-06-10 @ 22:37:37
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra :) MER :D

2011-06-11 @ 09:46:41
Postat av: Juliaa&Gaby

Sv; gärna, lägger till dig i länkar :)

2011-06-11 @ 16:23:43
URL: http://bieberprank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0