I'm on board

Heej på er!! Jag är den nya tjejen som ska hjälpa till :) Mitt namn är Denisé och bor i stockholm! (Om ni vill veta mer så kan ni ju bara kommentera och fråga ;)) Jag ska göra mitt bästa för att ni läsare ska gilla de! Jag är dock inte säker på om jag kommer klara av och skriva My one love my one heart me tanke på att jag har jätte svårt att komma på saker som ska hända! Men somsagt så ska jag göra de jag kan för att ni ska gilla de! Jag kommer också lägga ut lite bilder då och då, Kanske till och med lite fakta där de står vad som händer runt justins värld ;p.. Hoppas ni gillar de och att speciellt Linnea kommer tycka om de! KRAM! <3333



En bild från El Hormiguero i Madrid 29/11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0