Justin: ''Min mamma är awensome''



Tonåringa stjärnan Justin Bieber sade han nyligen fick i ett argument med sin mamma om sitt mobiltelefon kontrakt.

Den 16-åriga stjärnan intervjuades nyligen av Fearne Cotton på BBC Radio One.

Han sa: "Ja, jag tror att varje förälder och son diskuterar men jag älskar min mamma hon är awesome, jag menar jag tror att det är bra att hon reser med mig när jag behöver en paus och hon är med mig 24/7."

Men de kommer inte alltid överäns.

Han sa: "Den andra dagen har hon min min telefon.
Vi diskuterade om något dumt och det var hon som ger mig telefonen och ställde in det.''
Bieber var nyligen nominerad för två Grammy Awards och han sa att han inte kunde tro det när han fick reda på.

Han sa: "Jag fick reda på mitt i natten, ca 03:30, att jag är nominerad till två Grammisar. Det är fantastiskt, jag är så upphetsad att igår kväll var jag bara arg. Det var en fantastisk känsla. Hela mitt liv har jag velat vinna en Grammy. Jag var uppe hela natten till 05:30. "

Den tonåringa idolen sade att han ser upp till kungen av pop Michael Jackson.

Han sa: "Jag ser upp till Michael Jackson mycket och jag försöker inte efterlikna hans karriär, men han kunde ha fans från unga till gamla och det är något jag vill ha."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0