My one love mr one heart del 50

Vi gick med han. Sången va riktigt bra!! Vi kom upp på scenen, tjejerna och killarna i publiken blev vildare men det sket vi i. Jag gick till Erika och kramade henne bakifrån. Dom avslutade sången och erika vände sig emot mig.
-Tack, viskade jag i hennes öra.
-Allt för dig, viksade hon tillbax. JAg lutade mig tillbax och kysste henne


Publiken va riktigt vild. Vi gick backstage och såg på resten av showen där.
Sissta låten hon sjöng va "Tell me something i dont now" med selena gomez.

Tell me something i dont now:


Hon dansade till låten. Det lät RIKTIGT bra.
Showen var slut och Erika gick backstage

-Fan vad grym du e erika!, sa Ryan
-Ja, helt klart, höll jag med.
-Tack, sa hon och smilade stort.
-Och coverna på Mileys och Selenas låtar WOW, sa Chaz.
-Ha, tack dom e typ mina idoler.
-Är dom?, frågade jag överraskat.
-Ja, dom har varit det länge, föör..... hon såg ledsen ut.
-För vad?, sa jag oroligt
-Har du inte brättat!!?, sa Filippa
-Nä, jag har försökt att inte tänka på det, sa erika och försökte le.
-Du kan brätta sen, sa jag och log.
-Tack, viskade erika.

Ur Erikas perspektiv

Jag måste brätta för dom sen när vi kommer hem.
Påvägen ut ifrån scenen gac jag mina fans auotographer.
Tillsist kom vi fram till bilen och körde hem. Jag tänkte ut hur jag skulle säga det till dom. Vi kom fram, mamma o pappa va inte hemma än. Jag hade fått ett sms från mamma "Erika, vi kommer inte komma hem förren i morgon kväll hoppas det inte gör nåt kram" jaja nu har jag mer tid att brätte det för dom andra.

-Brätta nu, sa Klara när vi hade bytt om till mysdräkt.
-Okej, sa jag och tog ett stort andetag innan jag började.

Lyssna medans du läser:



-När jag va 10 fick jag en lillasyster, hon va så gullig jag hade velat ha en syster jättelänge så jag blv glad när mamma sa ett jag skulle få en syster. Jag va 10 och ett halv när hon kom hem till oss. Hon va så gullig och liten, när hon va 1 år fick hon blod cancer, det va hemskt att se sin lillasyster lida var dag. Hon tappade sitt hår så vi köpte en rosa peruk, hon älskade rosa. Hon kämade sig igen dom första operationenrna och det såg ut som att hon skulle bli bra igen, men sen dagen hon skulle bli 3 blev allting mycket värre. Jag vaknade mitt i natten för hon kräkte blod och sånt. Mamma och pappa åkte direkt till sjukhuset men jag skulle åka in sen på eftermiddan. När jag kom dit la hon i sängen helt still, mamma satt och grät. Hon levde fortfarande men doktorna sa att hon inte skulle göra det mycket längre. Jag satte mig brevid henne och tog hennes hand. Det sista hon sa va "Ge Selena och Miley mitt fina halsband" sen slutade hon andas. Det va det värsta som har hänt mig i mitt liv, jag märkt inte att jag grät förren jag va klar. Jag visade dom två halsbanden jag hade runt halsen. Justin kramade mig....


Blev själv tårögd när jag skrev det :'(

Kommentera mkt för vi måste fira!! 50 delar OCH 100 stycken läsare har vi nu!! OMB

KOMMENTERA

Postat av: Pamela

!!!! älskar den bloggen är helt totalt beroende av den! den är min drog haha ;) :D ❤❤❤❤❤❤

2010-12-30 @ 12:03:42
Postat av: Johanna

); Gråter så jävla bra den är. Love it <3.

Fortsätt snälla. Jag dör annars. Allvarligt!

L O V E I T <3

2010-12-30 @ 12:23:36
Postat av: Johanna/Moonlight

Grymt bra, älskar d :D

2010-12-30 @ 13:48:51
Postat av: frida

vill ha meer nu!! as bra!:)<3

2010-12-30 @ 14:26:10
Postat av: Anonym

Grattis till 100 läsare ! grattis oxå till 50 episoder hoppas ni klarar 50 till haha ! Okej lixom ni MÅSTE klara 50 till haha Kmr svimma av annars !

2010-12-30 @ 15:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0