My one love mr one heart del 51

-När jag va 10 fick jag en lillasyster, hon va så gullig jag hade velat ha en syster jättelänge så jag blv glad när mamma sa ett jag skulle få en syster. Jag va 10 och ett halv när hon kom hem till oss. Hon va så gullig och liten, när hon va 1 år fick hon blod cancer, det va hemskt att se sin lillasyster lida var dag. Hon tappade sitt hår så vi köpte en rosa peruk, hon älskade rosa. Hon kämade sig igen dom första operationenrna och det såg ut som att hon skulle bli bra igen, men sen dagen hon skulle bli 3 blev allting mycket värre. Jag vaknade mitt i natten för hon kräkte blod och sånt. Mamma och pappa åkte direkt till sjukhuset men jag skulle åka in sen på eftermiddan. När jag kom dit la hon i sängen helt still, mamma satt och grät. Hon levde fortfarande men doktorna sa att hon inte skulle göra det mycket längre. Jag satte mig brevid henne och tog hennes hand. Det sista hon sa va "Ge Selena och Miley mitt fina halsband" sen slutade hon andas. Det va det värsta som har hänt mig i mitt liv, jag märkt inte att jag grät förren jag va klar. Jag visade dom två halsbanden jag hade runt halsen. Justin kramade mig....



Jag kollade på honom och såg att han fick lite tårar.
Om hon bara hade klarat sig sa jag sedan tyst.
-Gumman jag tror hon försökte men hon orkade väl inte
-Jag vet men de hade betytt så mycket
-Ja men du ska veta att hon finns med dig hela tiden! Hon finns där uppe. Hon ser dig hela tiden!
När justin sa de så kände jag hur tårarna började rinna! Jag sprang upp till mitt ´rum och tog fram ett fota på henne och satte mig sedan i sängen!

Ur Justin's perspektiv


När Erika blev ledsen och sprang upp på hennes rum så gick jag efter henne. När jag kom upp satt hon i sin säng med ett foto i handen. Jag gick och satte mig bredvid henne och kollade på fotot. Jag tog hennes hand och kramade den hårt! Sedan sa jag.
-Vet du vad vi gör!
-Nej
-Imorgon åker vi till hennes grav och tänder några ljus och planterar blommor!
-Vill du det?
-Ja de är klart! Allt för dig älskling!
Erika slängde sig över mig och hon såg genast mycket gladare ut! Vi låg och pratade lite i sängen. Tills Ryan smyg tittade in genom dörren. jag tiddade på han och sedan sa han.
-Jo vi tänkte knäppa på en film vill ni kolla med oss?
Jag tittade på Erika som nickade
-Visst vi kommer om två minuter!
-Okej va bra :D
Jag måste bara gå på toa sa Erika sen. Okej ska jag gå ner så länge eller vill du att jag ska vänta?
-Gör som du vill jag ska ju bara på toa ;)
-Haha okej men jag går ner så fixar jag lite gott att käka till!
-Gör så!
Jag kysste henne och sedan gick jag ner!. När jag kom ner så hade dom redan fixat lite att käka till så jag satte mi i soffan och började prata med dom andra.


Ur Erika's perspektiv


När jag var inne i badrummet passade jag på att tvätta bort sminket. När jag var klar gick jag ner till dom andra jag kollade på Justin och han klappade med handen i soffan och visade att han ville att jag skulle sätta mig bredvis honom. Jag kollade på honom och satte mig i fotöljen och blinckade med ena ögat mot honom. Då sa han
-Jasså så de passar inte att sitta bredvid mig nu inte!
-Hahaha!!! Jo men jag drev ju bara lite med dig ;)
-HA HA HA! Jätte kul!
Jag kollade på honom och såg att han skojade med mig. Jag gick och satte mig bredvid honom och han la sig i mitt knä. Jag böjde mig över honom och kysste honom ömt på läpparna!
När filmen aa slut var de ganska sent och jag var jätte trött! Så jag sa god natt till alla och sedan gick jag upp och la mig. När jag precis hade lagt mig i sängen kom Justin in och la sig ner bredvid mig. Jag tittade på honom och log. Han log tillbaka och sa.
-Fresten får jag ligga här? Du kanske vill ligga själv ;)
-Hahah nej de får du inte!
-Haha okej jag lägger mig i soffan da!
Vi började skratta lite men sedan blev vi tysta och vi låg bara och titta på varandra.


Ur Justin's perspektiv


När vi låg där i sängen såg jag hur Erikas ögon började stängas. Och jag log bara för mig själv för hon var så söt när hon sov! Tillslut somnade jag också.

Nästa mogon!

När jag vaknade nästa morgon sov Erika fortfarande! Så jag gick ner och sen in i vardagsrummet. Där låg dom andra och sov. så jag gick ut till brevlådan och hämtade posten. Morgon tidningen hade kommit. Jag brukar aldrig läsa den men tänkte att jag kunde göra de nu när bara jag är vaken! Så jag satte mig i köket och läste den!. De stog inget intresant i den. När jag hade läst klart den så började jag duka fram ´lite frukost på bordet. Sen när jag var klar med de gick jag upp och väkte Erika.
-Godmorgon älskling sa jag samtidit som jag knuffa till henne lite.
-Mmm godmorgon
-Kom upp nu klockan är halv 12. jag har gjort frukost!
-okej jag kommer!
Jag gick ner och väckte de andra. sedan gick jag och satte mig på en stol i köket. Precis när jag hade satt mig kommer Erika bakefrån och kramar mig.. Vi satte oss och käkade. När vi hade käkat klart så fixade vi oss för att vi skulle åka.
-vart ska ni frågade ryan?
-Vi ska till Erikas lillasysters grav vi kommer hem sen
-Okej lägg en blomma från mig!
-Aa jag gör de!
När vi va klara sa vi hej då till dom andra och sedan gick vi till bilen. Vi stannade på en blomaffär och köpte lite blommor . Sen åkte vi vidare och köpte ljus. De tog ett tag att åka till graven. Men sen när vi äntligen va framme så gick vi ut ur bilen och fram till gravstenen. Jag kollade på Erika och såg att hon fick tårar i ögonen. Jag tog hennes hand och kramade om den hårt!. Vi planterade blomman som skulle va i jorden. Sen la vi över lite rosor.
-Vill du vara själv en stund?
-Om deär okej?
-Ja självklart.
Jag gick till bilen och satt där i typ 5 min. Sen kom erika och vi började åka hem...




 I'am Back!! (Denisé)
Hej på er!! Jag skulle skrivit tidigare idag! Men de blev lite hinder! Men här har ni 51!! :)
Tack till er alla som läser! Jätte kul att de är så många som läser! P.S! Glöm inte kommentera ;D

Postat av: Johanna/Moonlight

Det var ju ofc fantastiskt bra:D

2010-12-31 @ 10:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0