My one love my one heart del 10

Han gick mot mig och höll mig runt midjan. Jag kände när han andades ut på min kind. jag rysta till, han små skrattade.
Han kysste mig mjukt men ändå aggresivt. Det var en av dom bästa kännslorna i värden. Att bli kysst och dessutom att bli kysst av justin bieber! 
han började röra handen upp och ner för min rygg, jag klämmde mig ännu hårdare emot han. Han avslutade kyssen och tittade in i mina ögon, hans glittrade i månskenet.

Ur justins perspektiv

Vi gick och la oss i min säng och började små prata om allt.....



Tillslut somnade Erika och jag låg och tittade på henne när hon sov. Jag tyckte hon var så söt. Efter ett tag somnade jag också. Nästa morgon när jag vaknade jag av att jag kännde att de var någon som kollade på mig. Jag tittade upp och såg Erikas huvud hängandes åvanför mig.
-AAHH skrek jag lite lätt.
-Vad är de sa hon,
-nej jag blev bara lite rädd när du stog och hängde över mig! 
-Oj förlåt ,sa Erika snabbt,
-Nej de gör inget men gör inte om de, Erika log, Jag log tillbaka.
-Jo du fresten sa hon efter att tag.
-vadå? svarade jag,
-Jo de är så att jag har gjort frukost till oss,
Jag svarade snabbt ''åhh har du va gullig du är'' och kysste henne på munnen.

Ur Erikas perspektiv


Jag tog emot kyssen och höll han kvar. Sedan la jag mig över honom. Jag kollade på han och blinckade, Sedan reste jag mig upp och sa,
-kom nu äggen blir kalla, Justin svarade lite halvsnabbt "ahh jag ska bara byta tröja!"
- okej svarade jag och låsades gå iväg. Jag gömde mig vad sidan av dörren och kikade in när han byte tröjan. Innan han gick ut kollade han sig i spegen.
-Du e snygg!, sa jag
-Va?
-Du hörde!
-Maby.... Maby not!
-Hahah
Jag gick ut i köket och väntade. Jag hörde nån komma på mitt håll.
-Du Erika, scooter ringde nyss han undrade om du ville gå på en intervju? En tjej som heter Sandra ville intervjua dig å mig angående overboard....
-Ja visst!, sa jag och log emot han. Hon log tillbax.
Vi skulle på intervjun klockan 10 och nu var klockan 9, jag hoppade in u duchen, jag gick till sovrummet med en hundduk runt mig.
-Just...- vad?, ha tittade på mig upp och sen ner ett par gånger han bet sig själv i läppen. (hawt)
Han gick fram emot mig och drog sig tät intill sig. Jag pussade han lätt på halsen, jag hade läst i nån skvaller tidning att han gillade det så man måste ju prova, han gillade det!

Ur justins perspektiv

Hon var så sexy när hon gick där med bara handduk, han pussade mig på halsen och jag rös till. Jag lät henne krama mig sen kysste jag henne varsamt och romantiskt. Jag tittade in i hennes underbara ögon.
-Du måste klä på dig, sa jag hon log.
-Ja det måste jag väl
När hon var i duchen tänkte jag på hur intervjun skulle gå, jag var rätt säker på att den skulle bli jätte bra.
Vi gick ner till Kenny som körde oss till studion. Som vanligt var det fullpropat med folk, så vi körde bakvägen in.
Tjejen som ska intervjua oss kramade mig sen Erika. vi förbredde oss och sen gick vi ut till publiken.
-Hej Justin, Erika
-Hej, sa vi.
Intervjun gick bra, till slutet blev det svårar frågor att svara på min vi klarade det great. Jag blev mest nervös när hon frågade mig hur jag kände för Erika. Jag gillade henne mycket men jag kunde inte säga det, inte nu. 
Erika tittade på mig och viskade i mitt öra "ljug om du vill" jag märkte att hon också var lite nervös nu.  
Vi sjöng overboard tillsammans. hon blev bara bättre och bättre med att stå framför publik.....


Kommentera vad ni tycker:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0