My one love my one heart del 12

Hon lutade emot mig, jag kysste henne. Jag tog henne långsammt till soffan utan att avbryta kyssen, jag la henne ner på soffan och la mig lätt ovan på henne. Jag tog av hennes tröja så hon bara hade bh på sig.
Hon tog av min tröja, jag kände hur det började resa sig där nere (lol) hon kände det med o vi både slutade.
-Jag älskar dig Erika!
-Älskar dig med justin<3
Vi tittade på filmen men jag tittade mest på erika. jag kunde inte sluta le....




Hon var bara så fin! Erika jag är ganska trött sa jag efter typ halva filmen.
-Okej men ska vi gå och lägga oss?
-Men vill du inte se klart på filmen?
-Ehh jag kan se den en annan dag med dig
-Va bra. Jag har nemligen en interljuv i morgon så jag skulle nog behöva sova.
-Men kom da så går vi upp och sover.

Ur Erikas perspektiv

Vi gick upp till Justins rum och bytte om, sedan la vi oss i sängen. Jag låg och tittade på honom och han låg och tittade på mig. Sedan sa jag åhh va du är fin han log åt mig jag sträckte mig fram och kysste han, han besvarade kyssen och började strö sin hand på min mage. jag ryste till han skrattade och jag skrattade också. sedan sa jag jo du Justin. Han svarade bara mm, Jag rullade över honom och satte mig på hans mage. han kollade på mig med stora ögon. Jag började kittla honom och han skrek nej snälla sluta sluta. jag slutade och la mig ner igen. Ehh vi sover sa jag och kyste han på munnen.

Nästa morgon!

Jag vaknade vid halv 9 av att jag var tvungen att gå på toa. Jag reste mig sakta för att inte Justin skulle vakna. Och precis när jag hade ställt mig upp känner jag hur han tar tag i min töja och drog ner mig igen, jasså du va vaken sa jag lite tyst
-Ja trodde du jag sov eller svarade han
-ja faktiskt så trodde jag de och blinkade med ena ögat.

Ur Justins perspektiv

Hon va så söt när hon precis hade vaknat hennes hår stog åt alla håll och kanter. jag bara låg där och kollade. Men sen av bröts de av att min mobil ringde. De var Usher. Juste fan skrek jah Erika hoppade till
-vadå skrek hon lite tyst
-jag har inteljuv om en timme sa jag snabbt!
-oj da! Men svara i mobilen
-Juste jag blev så stressad så jag glömde. klä på dig nu snabbt så handlar vi frukost på vägen!

Ur Erikas perspektiv

Justin såg verkligen stressad ut. Jag klädde på mig snabbt och sedan sprag vi ut till bilen.
-vem va de som ringde frågade jag lite tyst.
-De var Usher. Jag har väldigt bråttom nu!
-Jag förstår. Men ska jag följa me?
-Klart jag du ska!
När vi va framme sprang han in snabbt och jag gick effter, När jag kom in så satt han redan på interljuven. Jag kollade in genom fönstret, jag såg att Justin kollade på mig han blinkade med ena ögat. efter interljuven kom han ut till mig ocg bad om förlåtelse, Jag tittade på han och kysste han på munnen. han besvarde kyssen och sedan sa han kom så åker vi hem och byter om sen åker vi och käkar.


HINNER INTE SKRIVA MER NU!! Kommentera vad ni tycker!! Kraaaamm!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0