My one love my one heart del 13

När vi va framme sprang han in snabbt och jag gick effter, När jag kom in så satt han redan på interljuven. Jag kollade in genom fönstret, jag såg att Justin kollade på mig han blinkade med ena ögat. efter interljuven kom han ut till mig ocg bad om förlåtelse, Jag tittade på han och kysste han på munnen. han besvarde kyssen och sedan sa han kom så åker vi hem och byter om sen åker vi och käkar.


OBS kanske lite snuskig! :)

Vi gick på ett mysigt caffe med nästan inget folk på, justin beställde två varm chocklad, såklart stora, med marshmellows på och två chockladmuffins.
-Gillade du intervjun?, sa justin
-Klart men jag hörde itne vad du sa hela tiden,
-Du missade inget iaf!
-Okej.
Hon log sitt snedda fina leende.

Ur Justins perspektiv

Vi åt upp och sen gick vi till stranden. Erika var så söt i solnedgången hennes hår fladdrade med vinden.
-Blunda, sa jag.
-Varför?
-Bara gör det!
-Jaja.
Hon blundade och jag lutade mig närmre henne. Jag pussade henne snabbt på munnen innan jag lyffte upp henne och gick ner i havet.
-Va gör du? haha
-Jag tänkte att du kanske ville bada eller?
-Nääää ta upp mig!!
-Hahah i dina drömmar!
-Jag drömmer.
-Haha
Jag gick längre ner ihavet. Vattnet var varmt. Jag böjde mig ner och kysste erika innan jag drog ner henne och mig själv i vattnet.
-AHH, guud vad kallt!!. sa erika
-Haha.
-Kan vi inte gå upp nu??
-A vissa, sa jag.
-Bra.
Vi gick upp ur vattnet och åkte hem till mig.

Ur erikas perspektiv

När vi kom hem till justin förs jag som in i hel*ete.
-K-kan jaag f-å¨ducha justin?sa jaa.
-Visst men bara om jag också får ducha.... med dig....
-Såklart!
-Great shawty<3
Vi gick upp till det största badrummet i justins hus. Där fanns en enomr duch, justin började ta av sina byxor så jag gjorde likadant. När jag stod i bara bh och trser kom justin fram till mig
-WOW, du e så het i bara underkläder.
-Underkläder? haha
-Ja underkläder haha
Jag lutade mig fram och kysste han. han började ta av mig min bh sakta, jag kysste han hårdare och vildare han började pussa mig vid halsen och fortastte neråt magen. Jag stönade lite när han tog av mina troser. han gick in i ducjen och satte igång den. Det kanske skulle ha känts konstit att stå framför en kille helt naken, men det känndes okej mycket okej.
Hon tog av sina kalsonger och jag såg du vet vad (kunnde inte skriva det lol xD) sen gick han emot mig.
-Är du säker erika? jag vill inte göra nåt som du kanske inte vill göra!
-Jag e säker! han log och jag log tillbax
Han stoppade in den i mig och stönade till, först gjorde det ont sen blev det skönare och skönare, vi gick in i duchen anfådda och varma (haha).......


Kommentera vad ni tycker!! ska jag skriva mer drama elr mer romantisk i nästa del? ni bestämmer!<3

Postat av: anna

ROMANTISKT :DDDDD

2010-12-07 @ 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0