My one love my one heart del 14

-Är du säker erika? jag vill inte göra nåt som du kanske inte vill göra!
-Jag e säker! han log och jag log tillbax
Han stoppade in den i mig och stönade till, först gjorde det ont sen blev det skönare och skönare, vi gick in i duchen anfådda och varma (haha).......



När vi stod i duschen blev de en pinsam tystnad. Men till slut sa Justin, du var helt underbar och blingade med ena ögat. Jag kännde hur generad jag blev så jag tittade ner i golvet. Han toh tag i min haga och sa, de är inget att bli generad över. de är ju bara naturligt och log. Jag tog tag i hans nacke och kysste honom. sen sa han
-Nej men nu tvättar vi oss sen sätter vi på en film
-Okej men du har ju inga bra filmer. Blinck med ena ögat
-Nähe men om dem inte duger för lilla damen hör så får vi väl åka och hyra en film som passar
Jag bara skratta och då började han också skratta.

Ur Justins perspektiv

¨När vi hade duschat klart och fixat oss så tog vi min bil och åkte till en filmbutik och hyrde en film. De fick bli Over Her Dead Body. Sen på vägen hem stannade vi på en mataffär. Erika frågade.
-vad ska vi göra här?
-Men vi kan ju inte kolla på film utan något gått att äta till
Erika bara skratta när jag sa de. Vi gick in i affären och gick till chips hyllan, sen fortsatte vi till läsken. jag frågade Erika vad hon ville ha för läsk
-Samma som du ;)
-Okej men jag vill ha Cola
-Nej då tar vi orange
-Men de gillar ju inte ja
-Men då tar vi Cola da
När vi äntligen hade bestämmt vad vi skulle ha för dricka så gick vi och betalade. Vi gick ut till bilen och hörde några skrika. Vi kollade bak då kommer de tre tjejer springandes.  När dom kom fram till oss så sa jag bara att jag inte hade tid. Dom blev såklar besvikna. Kom nu sa jag till Erika. Vi åkte hem till mig igen och satte på filmen. När den precic skulle börja skrek Erika till och jag sa fort,
-Vadå!!?
-Jag måste kissa först!!
Jag började skratta, Hon gick till toan och så länge plochade jag fram några levande ljus och en filt.

Ur erikas perspektiv

När jag kom ut från toan hade Justin fixat de jätte mysigt. Jag satte mig bredvid han och kysste han på kinden. Han kollade på mig och log. Sedan sa han kom kryp in under filten med mig. Jag log och gjorde de. vi låg och tittade på hela filmen. När den va slut kollade jag upp på justin. Han log och sedan kysste han mig på pannan. Jag frågade om vi skulle spela lite kort.
-Visst varför inte?
-nja tänkte du kanske inte ville svarade jag och blinckade med ena ögat
Vi gick upp till hanns rum och spelade i hanns säng. vi satt och s´pelade typ en kvart sen tröttnade Justin och slängde kortleken på golvet. han puttade ner mig så jag låg på rygg.


Ledsen för en så kort!! Men ska till en kompis. Han fyller år! Men kommentera vad ni tycker ska hända och om den är bra :)


Postat av: Anonym

åh så braaaa!!!! :')

2011-02-20 @ 15:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0