My one love my one heart del 15

Han log och sedan kysste han mig på pannan. Jag frågade om vi skulle spela lite kort.
-Visst varför inte?
-nja tänkte du kanske inte ville svarade jag och blinckade med ena ögat
Vi gick upp till hanns rum och spelade i hanns säng. vi satt och s´pelade typ en kvart sen tröttnade Justin och slängde kortleken på golvet. han puttade ner mig så jag låg på rygg



Precis då ringde min mobil. Justin bort, jag svarade i mobilen och de va mamma. de är mamma sa jag till han.
-Svara da
-Nej hon kan vänta de är säkert inget viktigt
-Jo men svara ni har ju inte pratat på ett tag
Okej jag svarar väl sa jag och gick ut från rummet. ut till framsidan.

Ur Justins perspektiv

Jag såg att Erika gick ut på framsidan, Hon såg lite bekymmrad ut. Ja satte på datan och logga in på twitter och skrev du är mitt allt! Efter typ 30 min kom erika tillbaka. Jag kollade på henne och såg att hon hade vart ledsen. Jag ställde mig upp och skulle gå fram för att krama henne, Men då sa hon. Jag vet inte vad du kommer säga, Men jag säger de nu rakt ut! Jag kollade på henne och såg att hennes tårar börja rinna. Jag vart själv gråtfärdig, men höll tårarna inne. Hon kollade mig rakt in i mina ögen och sa Jag ska åka hem till svergie om två dagar. och började gråta ännu mer. Jag kännde hur jag fick en stor klump i halsen. vi satte oss i sängen vi båda var helt tysta sen sa hon. De här kommer aldrig funka Justin. Du ska på turne och jag ska hem till svergie för att hälsa på min mormor och mina kompisar, Jag bara satt där och kolla på henne. sen sa jag, Men när jag ska på turne då vill ju jag att du ska följa me.

Ur erikas perspektiv

När Justin sa att han ville att jag skulle följa me när han skulle på turne så såg jag hur han fick tårar i ögonen. Jag kramade han och sa, Jag måste nog hem och packa lite saker. Han sa
-Men vi ses väl innan du åker eller hur?
-Jag hoppas de!
Sen gick jag hem och tog fram en resväska och la ner lite kläder, När jag började bli klar med packningen skickade jag ett sms till Justin och frågade om han ville komma och kolla på en film. Han svarade snabbt, Visst jag är där om 3 min. Medans jag väntade så gick jag på toa, Precis sen när jag skulle gå ner för trappan plingar de på dörren, Jag skrek kom in!! Jag ser att dörren öpnnas. de var ju såklart Justin. När han kom in kramades vi, kvällen gick och filmen va slut. klockn närmade sig 12 och justin sa att han borde gå hem. jag följde han till dörren. Jag kysste han på munnen. Innan han öppnade dörren sa han lite tyst jag ska på turne om 9 dagar. Ska du?
-ja
-Men då är jag ju kvar i svergie jag ska ju va där i 3 veckor,
-Jag vet, så de är är antagligen de sista jag får se av dig på 4 månader
Jag fick tårar i ögonen och sa. Varför skulle jag bli kär i en stjärna?, Jag sprang upp på mit rum och kollade ut genom fönstret där gick killen jag är kär i och vi kommer inte ses på 4 månader. Jag kasta mig i sängen och började gråta ännu mer!

Ur Justins perspektiv

När jag kom hem la jag mig i sängen och tänkte hur de här skulle gå, Ska jag ringa henne och prata om de. Näe de är sent och hon sover sägert, jag ringer i morgon i stället. Nästa morgon när jag vaknade var klockan halv 11, Jag gick up och käkade frukost och försökte ringa Erika men de vara bara telefonsvarare. Efter frukosten försökte jag ringa igen om och om igen sen efter ck 7 gånger var de ingen ideé längre hon ringer när hon ser de. Jag går ut till brevlådan för att kolla posten, Ingen post men ett ynkla litet papper där de stog, Fööörlåt!! Mamma sa fel vi skulle åka idag vi går på flyget 09:15, Hoppas vi ses efter din turne. Puss älskar dig! / Din Erika. Jag började nästan gråta. Jag gick upp och la mig i sängen och bara stirrade i taket. Dagarna gick jag jag var helt deppig mamma frågade va de va men jag sa ingenting. efter 8 dagar fick jag för mig att åka och hämta henne så jag beställd flygbiljeter och fick samma dag klockan 16:45 lyfte planet. Jag packade bara ner två tröjor och lite kalingar efter som jag bara skulle åka dit och fråga om hon ville följa me på min turne, Jag sa till mamma att jag kommer hem i morgon natt. Men då sa hon men vi ska ju åka i morgon?! Jag vet men vi får åka en dag senar sa jag och sprang ut till min bil för att åka till flygplatsen jag hoppade på flyget till svergie. När jag var framme gick jag ut och skulle ta en taxi de kom massa springandes men jag sprang där ifrån och hoppa in i förtsa bästa taxi, Kör mig till grimvägen 46, Han började köra, Efter att tag var vi framme och jag betalalade. Jag tog ett djupt ande tag och knackade på dörren men ingen öppnade jag satte mig på trappen och väntade på att någon skulle komma hem.  efter 3 timmar kommer de en bil körandes upp på uppfarten jag ställde mig upp och så Erika hon klev ut ur bilen och sa...


Kommentera!!! ;D!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0