My one love my one heart del 16

till grimvägen 46, Han började köra, Efter att tag var vi framme och jag betalalade. Jag tog ett djupt ande tag och knackade på dörren men ingen öppnade jag satte mig på trappen och väntade på att någon skulle komma hem.  efter 3 timmar kommer de en bil körandes upp på uppfarten jag ställde mig upp och så Erika hon klev ut ur bilen och sa....



Ur erikas perspektiv

-Vad gör du här Justin?
-Hämtar dig! Jag kan inte vara utan dig! Jag saknar dig hela tiden!
Jag hade saknat han jättemkt också! Jag kunde inte hålla mig utan sprang till han och kysste han på munnen.
Han kysste min tillbax, jag ville inte släppa han, jag ville aldrig släppa han igen!
-Mamma, detta är justin bieber! sa jag. ag kunde inte slita blicken ifrpn han.
-Hej Justin, jag är Erikas mamma
-Hej frun
-Hehe nä snälla kalla mig Malin.
-Jo Malin kan jag få prata med dig?
-Ja visst!
Mamma och justin gick en bit ifrån mig. Jag kunde inte höra vad dom sa...

Ur Justins perspektiv

Jag hade varit utan erika i knappt två veckor, jag klara inte att vara utan henne igen , hon måste följa med mig hem!
-Malin, jag gillar verkligen Erika! Hon är helt underbar och jag måste bara frga dig om hon kan få följa med mig på min turné?
-Hur länge e den då?
-Erm.... 6 veckor först i bahamas sen åker vi till europa reten av tiden....
-Du måste ta hand om henne justin! Jag fattar inte ungdummens kärlek men hon har varit väldigt ledsen ända sen vi flyttade hit igen, ta hand om henne justin! lova mig det!
-Jag lovar! Tack Malin! Du vet inte vad detta betyder för mig!-----

Kort men hinner inte skriva mera nu!! kommentera om ni vill ha mera nu elr i mon:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0