My one love my one heart del 17

-Erm.... 6 veckor först i bahamas sen åker vi till europa reten av tiden....
-Du måste ta hand om henne justin! Jag fattar inte ungdummens kärlek men hon har varit väldigt ledsen ända sen vi flyttade hit igen, ta hand om henne justin! lova mig det!
-Jag lovar! Tack Malin! Du vet inte vad detta betyder för mig!

Bara för den förra blev så kort får ni en lång och det kommer hända mycket!


Ur Erikas perspektiv

Jag va jätteglad för att jag fick följa med justin, jag gick upp till mitt rum och började packa.
-Erika!, kallade justin
-JAA
-Var eru?
-Här uppe!
-Okej jag kommer nu!
Justin kom upp på mitt rum och kollade sig runt, jag hade inte hunnit göra så mkt sen jag kom hit, jag hade några afficher på justin men anars hade jag inget särskillt där.
-Vem är det för snygging?, frågade justin
-Jadu jag vet inte..... jag blinkade emot han.
när jag hade packat färdigt sa jag hejdå till mamma sen åkte jag o justin till flygplatsen.
när vi kom fram till flygplatsen var det såklart en massa papparatziz där, justin höll mig runt midjan, då kände jag mig tryggare.
Vi åkte till New york för att hämta Pattie och Usher, efter det tog vi ett privatplan till Bahamas. När vi kom fram till bahamas var det mitt i natten, jag va jättetrött fast jag bara hade suttit hela tiden.
Justin och jag skulle dela rum och usher skulle ha ett eget Pattie med. Vi checkade in sen gick vi till våra rum,
Jag slängde mig i sängen med mina kläder på, jag var för trött för att ta av mig dom. Justin la dig brevid mig och höll om mig, vi somnade så för på morgonen vaknade jag av att jag kände justins andedräkt i nacken.

Ur Justins perspektiv.

Jag kände hur Erika började att vakna jag kramade henne hårdare och pussade henne i nacken.
-God morgon shawty
-Morron justin!
-Sovit gott?, undrade hon.
-Japp, det kunde inte bli bättre
-Vad bra!
Vi gick upp och började klä på oss medans vi klädde på oss pratade vi om vad vi skulle göra idag.
Erika var riktigt snygg i kort shorts och ett linne. Hon borde ha det oftare.
-Vad tittar du på? hehe
-Vha? nä inget, sa jag. Jag vet vad vi kan göra idag!
-Vad?
-Jag kan klå dig på mini golf!
-A visst kan i göra det, men bara så du vet..... det ör jag som kommer slå dig!
-Ah i dina drömmar shawty!
Vi gick bort till golfbanan och ick varsin golfklubba. Jag började och fick hole in one.
-HA slå den du!
-Vänta bara!
Erika gjorde också en hol in one.
-Nybörjar tur, mumlade jag för mig själv
Hon var faktist rätt bra, men jag var lite bättre. Jag vann med 78-69.
-Vem sa att jag skulle vinna? va va? haha
-Jaja....
-Du blev väl inte sur?
-Neej
-Bra för då hade jag kittlat diig!

ur Erikas perspektiv.

Vi gick tillbax till hotellet och åt lunch, vi fick stanna några gånger för några fans ville ta bilder med justin.
Vi åt färdigt och gick upp till vårt rum för att titta på film.
-Vilken film vill du se justin?
-Vet inte..... joo blunda!
-Okej. jag blundade.
Jag hörde justin gå ut ifrån rummet han kom tillbax och satte igång filmen.
-Du kan öppna ögonen nu erika.
-Okej, jag lppnade ögonen och satte mig på sängen. Justin satte sig brevid mig han la armen om mig ocj´h jag lutade mig på hans axel.
När filmen började visste jag precis vilken det var, det var Never say never.
-Men den har ju inte kommit ut än!
-Nä men jag har ett exemplar, du kanske inte vill se den?
-JOO det e klart!
Hon små skrattade, när filmen startade tog jag hans hand och höll i den hårt, jag ville itne släppa den igen.
Filmen var riktigt bra rolig ibland och ibland sorglig. När filmen var slut tittade jag upp på justin och kysste han, han kysste mig tillbaka.....


Kommentera vad ni tycker:) Vi kommer skriva del 18 när 5 olika har kommenterat:)

Postat av: Melissa bieber

meeeerrr<333

2010-12-11 @ 20:09:23
Postat av: Vanessa

Mera! <3

2010-12-12 @ 15:03:01
Postat av: Anonym

Meeer<3

2010-12-13 @ 16:03:24
Postat av: Nelly

Sjukt bra!! mera nnuuuu:P

2010-12-13 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0