My one love my one heart del 18

Hon små skrattade, när filmen startade tog jag hans hand och höll i den hårt, jag ville itne släppa den igen.
Filmen var riktigt bra rolig ibland och ibland sorglig. När filmen var slut tittade jag upp på justin och kysste han, han kysste mig tillbaka.....


De blev tst ett tag, men justin avbrött den och sa
-Jo du
-ahh
-De är så att i morgon ska jag förlja med Usher när han ska på interljuv
-Vill du följa me då eller ska du vänta hemma?
-Jag vet inte vad tycker du?
-Jag tycker att du ska följa me, Men du är du som bestämmer
-Okej, Jag ska ju inte göra någor speciellt så jag kan väl följa me :)

Ur Justins perspektiv.


Jag blev så glad när Erika sa att hon ville följa me, För då slipper jag sitta där själv, Jag tittade på erika och kysste henne på kinden, Hon tittade på mig och log,
-Ehh jag går och duschar nu,sa jag
 Erika sa snabbt "får jag duscha med dig?" lite generat,
-Visst får du de ,log jag
-Bra ska bara hämta en handuk.
- Okej svarade jag. Jag hoppar in så länge.
Sen när Erika kom in så tog hon av sig kläderna och hoppade in med mig.
-Va fin du är sa hon.
-Nej du är finare svarade jag och kramade om henne.
Jag har värdens bästa flickvän.... JA vet! på intervjun ska jag säga till alla att vi e tillsammans... ksa jag säga det till henne? ja deet e nog bäst.
-Du Erika
-Ja
-På intervjun får jag säga till alla att vi är ihopa?
När jag frågade henne det såg jag hur lycklig hon blev
-Ja det kan du!!

Ur erikas perspektiv

Jag hoppade ur duchen och tog på mig kläder, jag satte jag på justins säng och klottrade på ett block. Jag skrev Bᵉˡᶤᵉᵇ Iᶰ Eᵛᵉʳʸᵗʰᶤᶰᵍ Bᵉᶜᵃᵘˢᵉ Eᵛᵉʳʸᵗʰᶤᶰᵍˢ Rᵉᵃᶜʰᵃᵇˡᵉ
-Vad skriver du?, justin hade kommit ut från badrummet.
-Emm... Belieb in everything bevuse everything is recable.
-Vänta..... ah om man bara tar första bokstäverna i alla orden blir det b-i-e-b-e-r!
-Grattis!! woho, jag klappade
-Hahaha jaja, vem kom på det? du?
-haha nä dina fans! 
-coolt! kom nu vi måste gå!
-Ok kommer.
 Vi satte oss i justins bil och började köra, jag satte igång radion, U smile började spela och jag höjde volymen.
-Snälla sänk erika, det känns wierd att höra mig själv i radion!
-Aha, jag skruvade upp lite till och började sjunga med. Till sist sjöng justin också med.
Vi kom fram till studion där intervjun skulle vara. För ovanlighetens skull var där inte alls mycket folk....


Kommentera vad ni tycker:)

Postat av: Melissa bieber

duktig du är ? mer ? :)

2010-12-13 @ 19:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0