My one love my one heart del 20

När justin sa att vi var tillsamans framför typ 1000000 öraon som lyssnade var jag den lyckligaste tjejen i värden!
-Erika, vad tycker du om justin då?
-Vad jag tycker om justin? gud det e mycket! men jag älskar hans personlighet och hans ögon!
-Vad gulligt! men nu till lite smaskig! e han bra på att kyssas? så bra som an säger att han e?
Jag kollade på justin innan jag svarade, han såg nyfiken ut, han nickade och jag svarade ärligt.
-Haha ja helt klart! kanske bättre jag vet inte:)
Resten av intervjun bara frågade och frågade hon hla tiden typ samma saker, ingen rolig itnervju.


När interljuven va slut var de några tjejer som vill ta ett kort på Justin och Usher, Sen ville några också ha en bild på mig och Justin! Och jag blev så glad när de va några tjejer som frågade om dom fick de. När Vi hade tagit lite bilder och så frågade Usher om vi skulle dra och käka. Justin tittade på mig och jag bara nickade.

Ur Usher's perspektiv

Vi åkte och käkade. När vi sdog och skulle bestämma kollade tjejen i kassan jätte konstig på oss alla 3. Hallå? Kan vi beställa frågade jag.
-Åhh aa juste FÖRLÅT! Vad önskas?
-Jag tar nog Kött med pommes! Vad ska du ha da justin? Jag tar nog samma. Och du? Jag ta också samma!
Aah vi tar 3 st kött med pommes sa jag och log. När hon i kassan skulle gå och fixa viskade Justin undra va hon tänkte på? Ja du. Hon vart väll förvånat att Usher och Justin Biber kom + att du hade din flickvän med dig. Och då blir de ju lätt att man bara står och stirrar ;)

Ur Erika's perspektiv

När Usher sa de så börjad jag och justin skratta lite lätt. Vi gick och satte oss vid ett bord. Usher satte sig på ena sidan och jag och Justin satte oss på andra. Justin satt och pratade om Usher's interljuv om att han verkligen tyckte de va skönt att han äntligen har sagt att du är min flikvän. Jag kollade på han och kysste han på munnen. Va söta ni är sa usher och log.
Nu kom maten och vi började äta. När vi hade käkat klart så åkte jag och justin hem till han. När vi kom in så sprang jag upp på toa för jag var SÅ kissnödig, När jag sitter där och kissar hör jag Justin skrika
-Erika kom till vardagsrummet fort SPRING!!
-Jag kommer jag tvättade händerna snabbt och sprang sen ner till vardagsrummet. Vart är du da ropade jag
-Här sa justin och hoppade på min rygg bakefrån och knuffade ner mig i soffan.
AHHH Skrek jag och Justin började ASGARVA! Han skratta så mycket så han ramlade ner på golvet.
-JUSTIN!!! Du får inte skrämma mig så där!!
-HAHAHAHHA jag vet men jag var bara tvungen! Du skulle sätt din min!
-HA HA HA jätte kul sa jag och gick ut i köket

Ur Justin's perspektiv

När Erika gick ut till köket lät de som att hon blev sur! Jag gick efter henne och frågade
-Blev du sur nu?
-Vad tror du? Jag har ju sagt att du inte får sörämma mig sådär!
-Ja jag vet men de är så kul!
-Nej de är de verkligen inte!
Jag gick fram till henne och kramade henne bakefrån. Hon vände sig och och jag kysste henne. Kyssen blev till hångel och nu stog vi där i köket och hånglade! Plötslig kommer de in någon igenom ytterdörren.


Blev en kort sitter i skolan. Får se om jag hinner skriva en till när jag kommer hem!. Kommentera vad ni tycker!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0