My one love my one heart del 21

När Erika gick ut till köket lät de som att hon blev sur! Jag gick efter henne och frågade
-Blev du sur nu?
-Vad tror du? Jag har ju sagt att du inte får sörämma mig sådär!
-Ja jag vet men de är så kul!
-Nej de är de verkligen inte!
Jag gick fram till henne och kramade henne bakefrån. Hon vände sig och och jag kysste henne. Kyssen blev till hångel och nu stog vi där i köket och hånglade! Plötslig kommer de in någon igenom ytterdörren.



Mamma kommer in klampandes! Hej på er sa hon och log stort! Hej hej svarade vi glatt!

Ur Erika's perspektiv


justin jag går och lägger mig. Jag är ganska trött efter denna dag!Okej jag kommer strax ska bara prata lite me mamma sa jag och ksste henne på munnen! Okej godnatt da ses i morgon, Jag gick up och in i badrummet och tvättade bort sminket. Och gick sedan i i rummet. Jag la mig i sängen och kollade upp i taket och para tänkte på massa olika säker. Precis när jag håller på att somna så kommer Justin in.
-Är du vaken älskling?
-Nej
-Haha varför svarar du da?
Jag vänd mig om mot Justin och såg hur han kollade på mig och log,
-För att jag bratar i sömnen sa jag och blinkade med ena ögat
-Haha okej, Jag ska bara gå på toa så kommer jag sen.
Okej skyna annars kanse jag hinner somna ;)


Ur Justin's perspektiv

När jag var klar på toa sprang jag snabbt ner och drack lite vatten. När jag kom upp igen så låg Erika och blunda.
-Sover du?
-Nästan
Haha okej, Jag la mig bredvid henne och pussade henne på munnen. Är du verkligen så trött?
-Ja annars hade jag väl inte sagt de sa hon och log
-Hehe nej de är försig sant ;p

Nästa morgon

Jag vaknade förre Erika så jag hoppade in i duschen och sedan gjorde jag mig i ordning. När jag kom in i rummet så sov hon forftarande. Så jag satte på datan och loggade in på Twitter, Där skrev jag. Gu så söt hon är när hon sover. Plötsligt känner jag hur någon rörde mig jag kollade bak och de var bara Erika. God morgon shawty Sa jag och kollade på henne.
-Godmorgon! Är du redan vaken :O
-Ja jag har vart vaken snart en timme
-Men varför har du inte väckt mig?
-För du va så söt så jag lät dig sova ;)
-Hehe okej. Men jag hoppar in i duschen vill du göra något sen?
-Okej, Ahh visst :)


Ur Erika's perspektiv

Jag tog kläder och sen gick jag till badrummet för att duscha! När jag var klar gick jag in i rummet igen och såg att Justin inte var där så jag kollade datan snabbt. Först kollade jag Facebook och sen Twitter, På twitter så jag att Justin hade skrivit Gu så söt hon är när hon sover. Jag skrev Åhh vilken skön sömn jag har haft ;) Jag gick ner till köket och där stog Justin
-Är du klar shawty?
-Yes om du är sa jag och log
-Okej då går vi
När han sa att vi skulle gå undrade jag vart vi skulle. Han hade med sig en korg men jag visste inte vad de var i den. Vi kan gå sa han plötsligt de är inte så långt. Okej jag tog hans hand och vi gick i typ 10 min, När vi kom fram såg jag vatten.
-Vi är framme!
-Åhh va fint de är här Justin!
-Japp de är de :)
Han tog upp en filt från korgen och la ut den på sanden, Sedan sa han, Varsågod och sitt min kära. Jag satte mig ner och han satte sig tätt in till mig. Jag pussade han på munnen. Jag la mig ner på rygg och kollade upp på den klar blåa himlen. Plötsligt ser jag ett ansikte precis framför mig, De var Justin sa la sig över mig. Ska vi bada fråga han?
-Nej jag har inga badkläder
-Okej da han började pussa mig på halsen och sedan närmade han sig mina läppar.
-Lyssna sa jag!
-Vadå??
-De praslade i buskarna
Justin ställde sig upp och såg en man med en kamera. Fan!
-Vadå??





Hinner inte mer nu! Måste plugga sen har jag träning! Ni är väldig dåliga på att kommentera!!

Postat av: emma

jättebra<3 fortsätt!! mera nuuuu<3 :DD

2010-12-16 @ 18:51:43
URL: http://justinfans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0