My one love my one heart del 23

Haha ja! Jag pussade henne på kinden och sedan gick vi in. Där stog mamma scooter och usher och väntade på oss. Hej sa alla glatt samtidigt! Jag och Erika kollade på varanda och sa hej tillbaka. Justin 5 min hörde jag någon säga. Jag gjorde mig klar för att gå in på scenen!..


kommer bli en lång idag:)) enjoy

Ur justins perspektiv

Nör jag kom ut på scenen ände jag adrenalinet pumpa.
-Hej alla! skrek ja i micken.
-HEEEJ! svarade dom
-Är ni reda för lite musik?!
-JAA!!!
-Då kör vi!.

My friends say ima fool to think that your the one for me
i guess im just a sucker for love, cuse anestly the truth
is that you now im enerv livin' cuse youre my angel send
from above.

började jag sjunga. resten av konserten gick riktigt bra, alla i publiken var awsome.
Efter showen åkte jag och Erika hem och gick å la oss, erika såg riktigt trött ut.
-Är du trött shawty?
-Ja lite, sa hon och gäspade.
-Haha vi går och lägger oss nu.
-Mm

Vi somnade. Nästa dag var som igår, vi steg upp åkte på inervju och sen åkte vi till konserten och uppträdde åkte hem och sovde. så gick dagarna i nästan 1 vecka innan vi skulle åka till Hawaii.

Ur Erikas perspektiv

Vid detta laget hade jag blivit van vid justin's schema, det bkev roligare för var da att se han uppträda och titta på hans fans. ibland gjorde jag overboard med han när inte Jessica kunde.

(dagen vi åker till hawaii)

-Kommer du erika?, det var justin som kallade på mig
-Kommer ska bara gå på toa.

Vi hade packat och skulle åka till flygplatsen. Medans jag ändå va på toa drog jag på lite maskare och satte upp håret i en toffs. Jag hade blåa jeans och svart huvtröja med blått/rosa tryck.
Jag gick till justin och vi gick ner.
När vi kom ner till receptionen satte Kenny Pattie och Scooter och väntade på oss.

-Så nu kommer ni:), sa Pattie
-Ja Erika var långsam idag, sa justin med ett leende på lepparna. jag log tillbax.
-Jaja, du var inte så snabb heller.
-Skyll ifrån!
-ahah jaja turtorduvor vi måste gå nu, sa Scooter.
Vi gick ut och satte oss i limon. när vi kom fram till flygplatsen var det 1 timme kvar tills flyget skulle åka.
-Ska vi ta nåt att åta?. sa jag.
-A visst, svarade justin.

Vi gick och åt på McDonalds. på vägen dit var det klart några tjejer som ville ta bild med han och mig! jag belv chockad när dom ville ha min aoutograf, coolt!

-vad vill du ha?, frågade justin.
-Erm, samma som dig:)
-Aha okej.

Vi satte oss ner och började äta.
"Flyget till Hawaii åker om 10 minuter alla som ska på gå till gate 12" hörde vi, vi gick till Pattie som satt och äntade på oss. Flygresan tog inte lång tid vi var framme på ca 4 timmar jag sov nästan hela tiden.

Ur justins perspektiv.

Vi kom fram och va på väg till hotellet, jag körde bil själv med Erika. Mamma Schooter och kenny åkte en annan bil.
Jag skulle stanna för det var rött ljus när bilden backom mig började gasa på. det första jag tänkte var ''Onej, gör det inte gör det inte!'' bilden körde rakt in i min bil så vi åkte fram i bilen framför oss.

Ur Erikas perpsektiv.

Jag vaknade av att jag hade jätteont i huvet. Jag suckade och försökte resa mig upp, det gick inte, jag öppnade ögonen och tittade upp, jag såg Mamma sitta brevid mig.

-Mamma, sa jag med svag röst.
-Erika! O tack gode gud! Du lever! hon kramade mig hårt. Nu kom jag å tänka på....
-Var e justin?
hon såg tveksam ut,
-VAR?!
-Brevid detta rummet, han är i koma .... det är inte säkert att han vaknar igen.
när hon sa det kände jag tårarna rinna ner för kinderna.
-NEJ, snälla säg inte det e sant mamma! snälla.
-Tyvärr:(

Dagarna gick och jag fick hälsa på justin, han la där helt still med en massa slangar överallt. Jag kände hur tårarna började rinna igen, han fick bara inte dö , inte nu när allt är så bra!
Efter 1 vecka hade inget hänt, jag satt själv inne på hans rum och höll han i handen och bad till gud att ahn skulle bli bra igen. 
Jag lutade mig fram och pussade han på pannan.

-Snälla justin vakna! 

Jag hörde hur hans andetag blev långsammare, saken som pep hela tiden blev bara ett långt piiiip och läkare kom in i rummet, dom puttade ut mig ur rummer.
-NEEJ, SNÄLLA LÅT MIG VA KVAR! SNÄLLA!
jag började gråta mer än jag hade gjort på länge. mina ben kunde inte bära mig jag satte mig ner på golvet utan för justin's rum, jag bara satt där och bölade. doktor efter doktor gick ut ifrån rummet, jag flrsökte tyda deras ansikten men det var svårt. han kunde bara inte vara död. han fick inte vara död!

-Är det du som är erika?, frågade en av doktorerna.
-Ja, sa jag med spruken röst. Jag hade suttit där nere på makren i kanske 2 timmar nu.
-Kom med mig är du snäll.

vi gick in i ett rum, jag såg hur Pattie grät, nää han har dött!! nä detta kunde inte va sant!

-Erika, hörde jag en hes röst säga, erika e det du?
-Ja, sa jag osäkert.

Jag gick fram till stolen/sängen so, stod framför mig msn såg inte vem som la där.
när jag såg vem det var kunde jag inte tro mina ögon, det var justin. han levde!

-Erika!, justin sken upp och föröskte resa sig upp.
han kunde inte så jag gick fram till han och kramade han. Han levde han fanns fortfarande.

Ur justins perspektiv.

När jag såg erika, med röda ögon var det som om jag inte kunde bli lyckligare. hon levde!
Jag försökte gå till henne men kom inte upp ur sängen hon gickfram till mig och kramade mig hårt.
jag kramade tillbax, hon lutade sig lite tillbaka sen kysste hon mig, vihar alldrg kyssts så allvarit som om vi alldrig skulle kyssas igen......


Hoppas ni gillar denna delen! den blev riktigt lång och jag hoppas på många fina kommentarer nu!<33
när jag skrev lite av delen blev jag tårögd:'(

kommentera!!

Postat av: Julia

Sååååååååååå braaaaaaaaa!! Jag fick tårar i ögonen! Tur att det är en berättelse. Om det vore verklighet skulle jag stor böla! <3

2010-12-17 @ 20:10:42
URL: http://b
Postat av: julle-bulle

bääääässsttttaaaa! omg bästa novellen jag ngnsin hört!

2010-12-18 @ 08:23:07
Postat av: Alexandra, finns på fb!

Vill ha lite mera.... du vet ;) grr i sängen ;) hahah



OCH DU SKRIVER HELT OTROLIGT BRA SKA DU VETA, SKULLE INTE KUNNA GÖRA DET SJÄLV :) <3

2010-12-24 @ 01:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0