My one love my one heart del 24

När jag såg erika, med röda ögon var det som om jag inte kunde bli lyckligare. hon levde!
Jag försökte gå till henne men kom inte upp ur sängen hon gickfram till mig och kramade mig hårt.
jag kramade tillbax, hon lutade sig lite tillbaka sen kysste hon mig, vihar alldrg kyssts så allvarit som om vi alldrig skulle kyssas igen......

Tack för alla gulliga kommentarer<33 fortsätt med det då blir det roligare å skriva o flera epesoder om dagen<33



Jag ville inte släppa erika, aldrig igen.
Jag fick åka hem från sjukhuset efter 1 vecka sen behöve jag vila mig i 1 elr 2 dagar innan jag fick uppträda igen, gud vad jag saknade att uppträda!
Erika hade gått ut och skulle handla nåt så jag va hemma själv. jag satte igång datorn och loggade in på twitter, jag hade nästan inte twittrat på 3 veckor, opps bästa jag skriver nåt nu ''Hi yall sorry for now tweeting in a wile:( but im on now ladies:)''
Såfort jag hade twittrat det fick jag flera 100 replays, några ville att jag skulle följa dom och jag gjorde det:)
efter ett tag gick jag in och tittade på erikas twitter, aww vad gulligt hon hade twittrat när jag var i koma, ''I'll pray for u my best boyfriend ever'' . jag hade den bästa tjejen någonsin!!

Ur erikas perspektiv

Jag kom hem igen från min lilla shopping tur, jag hade köpt svart jeans en bieber tröja (vet inte varför bara kände för det) den såg ut såhära: ( http://justinbieber.shop.bravadousa.com/Product.aspx?cp=21965&pc=BGCTJU91 )

-Jag är hemma!, sa jag när jag kom in genom dörren.
-Heeej sötaste. jag är här uppe!
-Okey shawty im coming:))

Jag gick upp till justins rum och satte mig brevid han i sängen.

-Vad har du köpt?
-Erm, svarta jeans och en t-shirt.
-Jag får se!
-Okej.

Jag tog upp jeansen först sen tröjan.

-Vem ör det för snygging där på??, sa justin.
-Haha, hmm jag vet inte om han är en snygging med det är en kille som kallas justin bieber.
-Nice, vänta är han inte snygg? :O
-Haha nää.... han e sexig!
-Ja det e klart!


kort men hinner inte skriva mera:(

kommentera om ni vill ha mera idag/kväll!<3

Postat av: anonym

Jag absolut ÄÄLLSKAAARRRRRR novellen <3

Fortsätt skriva SNÄLLA SNÄLLA!!!

2010-12-18 @ 11:02:54
Postat av: Johanna

Om den bara blev renskriven så hade jag velat göra en bok av den. Så himla bra

2010-12-18 @ 13:08:17
Postat av: julle-bulle

bästa novellen någonsin. jag började nästan gråta. jag kan läsa den har novellen 100 gånger och alldrig tröttna ! snälla fortsätt skriv jätte många !!!!!!!!!

ps. jag e ett novell freak jag älskar jb noveller och den här e den bästa!

2010-12-18 @ 14:36:26
Postat av: Anonym

love lovce love fortsätt skriva !!! den e skit bra!

2010-12-18 @ 14:37:20
Postat av: anonym

blir tårögd när jag läser den här berettelsen ! så nyfiken på vad som kmr hända !

2010-12-18 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0