My one love my one heart del 25

-Vem ör det för snygging där på??, sa justin.
-Haha, hmm jag vet inte om han är en snygging med det är en kille som kallas justin bieber.
-Nice, vänta är han inte snygg? :O
-Haha nää.... han e sexig!
-Ja det e klart!

Guuuud tack för alla fina kommentarer vi får!<33 nån här ville göra en bok med dena novellen<3 nice:) vill säga tack till justinfans.webblogg.se för ett fint inlägg om denna novell bloggen igår!<33
 nästa del:



Ur justins perspektiv

Nu får jag entligen uppträda igen! YES. guud vad jag har saknat det asså!
Erika ich jag var på väg till ett shopping center som jag skulle uppträda lite på, när vi kom fram var där säkert 500 tjejer som väntade på mig!
Jag tog micken och sprang ut till publiken, detta skulle bli et bra uppträdande!

-Hur e det?, frågade jag
-BRRAA!, svarade dom i kör.
-Är ni redo att rocka loss?
-JAA!
-Då kör vi. jag log lite för mig själv.

Aye aye aye aye aye aye aye lets go!
Me plus you ima tell you one time, one time.
When i meet you girl my heart whent knock knock...

Första sången jag sjöng lät riktigt bra, när jag skulle sjunga overboard kom erika också in på scenen och sjöng med mig. Jag tittade ut i publiken, tittade på alla tjejer om stod där. Jag såg en tjej som jag kände igen lite, vem kan det vara? Jag tittade lite mer på henne och såg att det var Jasmine.
ONEJ hon fick inte förstöra detta!!
Erika tittade konstit på mig, jag fortsatte som om inget hade hänt. När sången var klar gick erika av scenen, jag skulle sjunga 'Somebody to love'.

Ur erikas perspektiv.

Jag gick bakom scenen och satte mig på en stol. Helt plötsligt kände jag nån dra mig upp från stolen och sätta på mig en ögonbindel.
Personen drog med mig längre och längre ifrån scenen. Personen viskade i mitt öra "Nu ska du få Erika, som jag sa, du ska få ont!!" jag hörde vem det var, det var Jasmine.
Hon drog av mig ögonbindlen och satte ner mig på en stol. Hon stod och tittade på mig i några minuter.

-Vad vill du Jasmine?
-Du vet mycket väl vad jag vill! 1 jag vill ha justin 2 ag vill att du ska dö!
-Ah, jag drog efter andan.

Hon tog fram nånting som såg vasst ut och gick emot mig.

-Haha är du rädd? jag lovar jag ska snabba mig!

Hon gick fram till mig och skule precis trycka in saken i min hand när jag hörde nån skrika...

-SLUTA!!

Jasmine tittade förvånat upp jag med. Det var en tjej kanske 12 år, hon såg rädd men ändå modig ut när hon stod där.

-Haha, du tror jag är rädd för dig lilla flicka?, sa jasmine.
-Jasmine, väx upp nån gång!, sa jag.
-Va?
-Du beter dig som en barnunge!

Jag skulle alldrig ha sakt så, hon blev arg på mig och tryckte saken rakt in i min mage. Jag kände stöten sen blev allt svart.

Ur justins perspektiv.

När sowen var slut gick jag bakom scenen men såg inte erika. Jag såg en lite tjej springa bort en bit till några andra tjejer, jag hörde hur hon skrek "SLUTA".
Jag sprang dit bort och jag såg Erika ligga på markan och blödde, jasmine tittade på henne och log.

-Vafan har du gjort jasmine?

Hon hade någ inte märkt att jag kom.

-Ja..ja
-Ja vad?

Hon gick fram till mig och kysste mig, jag puttade undan hon.

-Vafan! Jag älskar erika! du kan bara inte kyssa mig så jasmine!
-Skit i det då!, sa hon och gick iväg.

Jag ringde 991 och gick fram till erika....



Vad händer?
Nästa del kommer ikväll:) kommentera!<2

Postat av: Nelly

JÄTTEBRA!!!<3333333

2010-12-18 @ 17:49:21
Postat av: julle

OMB OMB ASÅ BÄSTA DELEN PÅ HELLA NOVELLEN!!!!!

2010-12-18 @ 18:22:36
Postat av: :::))))))))

hoppas hon inte dör haha !1!!!! bästa berätelsen!

jag skriver en berettelse om jb mä och du ger mej så mkt inspiration!

2010-12-18 @ 18:24:05
Postat av: love you jb!

omg så fort jag gick in på den här "bloggen" så häpnade jag !så bra jag har läst hela den här beretelsen och den blir bara bätre och bätre fy f*n vad bra!

2010-12-18 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0