My one love my one heart del 26

Hon gick fram till mig och kysste mig, jag puttade undan hon.
-Vafan! Jag älskar erika! du kan bara inte kyssa mig så jasmine!
-Skit i det då!, sa hon och gick iväg.
Jag ringde 991 och gick fram till erika....

(besökrekord igår TACK!!)


Ur Erikas perspektiv

Jag vaknade och hade riktigt ont i magen. Jag öppnade saknta ögonen, jag hörde nån nynna på en låt eller nåt.
Jag tittade dit ljudet kom ifrån och såg justin sitta där med en gitarr.
Han hade inte märkt att jag var vaken så han fortsatte nynna. Det lät lite såhära "When youre out i miss you when youre with me i cant let you go. Even when youre just going to another rom i miss u." Lät riktigt bra asså! Hans röst var så hes och lät sexig.

-J..ustin, sa jag med bryten röst.

Han hoppade till.

-Erika!

Han såg riktigt lycklig ut! Han halv sprang fram till mig och kysste mig.

-Guuuud vad jag har saknat dig!, sa han.
-Aww;') desamma!
-Älskar dig justin!
-Älskar dig med.
-Vad var det för låt du spelade?
-Va??
-Det du spelade precis:)
-Jaha, en låt jag har börjat på inget särskillt.
-Okej, men den var bra!
-Bra. För den är till dig.
-va?!
-Mm.
-Vad gullig du e:))

En sköterska kom in i rummet och tittade till mig, min lunga var spruken medn det skulle bli bra igen om 3-7 dagar. Jag skulle stanna på sjukhuset tills i morgon sen kunde jag åka till hotellet och vila.

Ur justins perspektiv

Äntligen hade Erika vaknat, han hade ''sovit'' i 4 dagar.
Jag sovde över den natten på sjukhuset med erika. hon ville inte sova här själv.
Dan efter vaknade jag av att erika var på väg upp för sängen. En sköterska hade kommit med rullstol och satt på erika en vit sak runt magen som städ (tror jag iaf).

-Godmorgon, sa jag.
-Morron justin, hon tittade på mig och log.
-Sovit gott?
-Som alltid, sa hon.

Hon satte sig i rullstolen och sköterskan förklarade för mig hur man skulle hantera den m.m.
Vi gick ner till utgången och, som vanligt, var där en massa papparatziz utanför sjukhuset. Alla frågde ''vad har hänt?'' eller ''vem är det?'' dum fråga egentligen.

Vi satte oss i en taxi och åkte till hotellet.

-Kommer du ihåg vem som gjorde det?, frågade jag ocg peckade på hennes mage.
-Ja, Jasmine.
-vad ska vi göra?

Hon suckade.

-Vet inte, sa hon....


Hinner inte skriva mera ska titta på handboll:)) Skriver mer ikväll

KOMMENTERA!!<333

Postat av: love you jb!

kan du inte skriva en lite längre på del 27?

aså bästa bästa bästa novellen fortsätt skriva för det är helt fantastiskt!!

2010-12-19 @ 18:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0